اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۱۰۶
دبیر کمیته فوتسال گفت: رای کمیته انضباطی قانونی است و ما هم مطیع قانون هستیم و این رای از طرف ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال هم به ما ابلاغ شده است
۱۸:۴۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| کاظم سلیمانی در گفت‌وگویی در واکنش به صحبت های بهرامی ریس هیات فوتبال قم که اعلام کرده حسن زاده ریس کمیته انضباطی از صدور رای این کمیته در رابطه با بازی تیم های فوتسال گیتی پسند و هیات فوتبال قم بی اطلاع است گفت:این رای قانونی است و طبق رونوشت رای که از طرف کمیته انضباطی صادر شده در اختیار من است. حسن‌زاده،روغنی،جاودان،عبداللهی اعضای کمیته انضباطی همگی در جلسه حضور داشتند و رونوشت آن را امضا کردند.

وی در ادامه گفت: همه ما مطیع قانون هستیم و این رای از طرف ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال هم به ما ابلاغ شده، اگرتیم هیات فوتبال قم همانند آتلیه طهران 24 ساعت قبل از بازی به ما اعلام کرده بود که مشکل برگزاری مسابقه را دارند مطمئن باشید این بازی همانند آتلیه تکرار می‌شد.

دبیر کمیته فوتسال همچنین در مورد صحبتهای بهرامی که عنوان کرده سلیمانی با مردم و استان قم مشکل دارد گفت: من واقعا نمی دانم چه مشکلی با مردم خوب استان قم دارم ؟رای را کمیته انظباطی صادر کرده و من هم مجری اجرای قانون هستم. من صحبت خاصی با بهرامی ندارم وی دوست خوب من است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری