اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۰۴۶
پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌ها می‌توانند فصل بسیار خوبی را پیش رو داشته باشند منوط به این که این بازیکنان بزرگ و اسم و رسم دار خوب مدیریت شوند.
۱۵:۲۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| ایرج دانایی فرد در گفتگویی در خصوص شرایط کنونی آبی پوشان اظهار داشت: باشگاه استقلال در یارگیری بسیار خوب عمل کرد و تقریبا روی هر بازیکنی که دست گذاشت جذب کرد. این تیم امسال هم توانست تا حدود زیادی شاکله فصل قبل خود را حفظ کرده و هم به قدر کفایت بازیکن جوان و با تجربه جذب کرده است. اما استفاده بهینه از این بازیکنان هم بسیار مهم است. چرا که تنها جذب این همه بازیکن خوب مهم نیست.

پیشکسوت آبی‌ها بیان داشت: البته خصلت تیم های بزرگ این است که تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها باشند و سیاست باشگاه استقلال در نقل و انتقالات به گمان من کاملا درست بود. اما فاز دوم اجرای این سیاست درست این است که بتوان از این مهره‌ها درست استفاده کرد. الان در این تیم به قدر کفایت بازیکن بزرگ و با تجربه داریم. به خصوص در هر پست یک بازیکن با قدرت فرماندهی دیده می‌شود. اما همانطور که گفتم هماهنگ کردن و مدیریت این بازیکنان نیز کاری حساس و دشوار است.

وی افزود: یکی از اصلی ترین و مهم ترین کارهایی که منصوریان به کمک آقایان عبداللهی و فریبا باید انجام دهد، همدل کردن همه بازیکنان با هم است. همه بازیکنان باید بدانند که زیر پرچم تیم بزرگی مثل استقلال قرار دارند و باید ملزم به تن دادن به سیاست‌های این باشگاه باشند. باید شرایطی در این تیم ایجاد شود که بازیکن بزرگ و کوچک در هر بازی که در ترکیب قرار نداشتند به اندازه بازیکنی که در زمین می‌دود دلش برای تیم بتپد. این می‌تواند رمز و راز موفقیت آبی پوشان در این فصل باشد.

ملی پوش سابق استقلال در خصوص دربی دوستانه خارج از کشور نیز گفت: حتما دو باشگاه انگیزه های لازم برای انجام این بازی را دارند. زمان این بازی به نظرم قدری عجیب است. شاید بهتر بود این بازی در زمان بهتری که دو تیم در شرایط بدنی مناسب تری بودند برگزار می‌شد. اما بهرحال مدیران و مربیان دو تیم حتما بهتر از ما مصلحت تیم خود را می‌دانند.

دانایی فرد در خاتمه افزود: امیدوارم آبی پوشان بتوانند در پایان فصل پیش رو با کسب لااقل یک جام انتظار هواداران شان را براورده نمایند. چون در فوتبال هدف نهایی قهرمانی و گرفتن جام است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری