اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۰۳۱
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: از محتوای جلسه برگزار شده در دادگاه CAS بی اطلاع هستیم اما این جلسه برای برقراری صلح برگزار شده است.
۱۴:۰۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا جاودانی در گفت‌وگویی، در خصوص برگزاری دادگاه CAS که برای حل اختلافات بین کشورهای ایران و عربستان جهت میزبانی مسابقات فوتبال برگزار شده بود، گفت: طبق قانون، محتویات جلسه محرمانه است و من هم چون در ایران هستم از جزئیات در اطلاع نیستم. باید اجازه دهید علیرضا اسدی از سوئیس به ایران باز گردد تا بتوانیم گزارش این جلسات را از او بگیریم.

وی ادامه داد: شنیده‌های من هم در حد رسانه‌هاست اما تا جایی که می‌دانم این جلسه برای میانجیگری طرفین بوده است. اگر به تفاهم برسند که در رأی اعلام خواهد شد اما همانطور که گفتم براساس قوانین تا حکم قطعی نشود رأی هم اعلام نخواهد شد. اگر هم به نتیجه‌ای نرسند احتمال دارد که جلسه دیگری هم برگزار شود و یا در نهایت پرونده به روال عادی دادگاه CAS برود و آنها حکم بدهند. اما در نهایت باید بگویم که جلسات برگزار شده برای میانجیگری و رسیدن به صلح بوده است.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما در برگزاری این جلسه و نتیجه احتمالی آن چیست؟ خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم این جلسه میانجیگری است و در جلسه میانجیگری احتمال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد، در مثل مناقشه نیست اما مثل زوجی هستند که برای ادامه زندگی یا جدا شدن بینشان میانجیگری رخ دهد. در این جلسه طرفین مدارک آوردند تا مشخص شود حق با کیست و در این شرایط برای اینکه پرستیژ و شخصیت طرفین حفظ شود سعی می‌کنند تا بین آنها صلح برقرار شود. ما از محتوای جلسه اطلاعی نداریم و باید منتظر بازگشت نمایندگانمان به کشور باشیم.

جاودانی در پایان افزود: از زمان بازگشت اسدی به ایران اطلاع دقیقی ندارم چرا که امروز به فدراسیون نرفته‌ام اما مطمئنم همه چیز بعد از بازگشت او به ایران مشخص خواهد شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری