اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۹۸۵
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: ما هم در شهر جم و هم بیرون از خانه شیر خفته هستیم.
۱۰:۰۳ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی تارتار در گفت وگویی در مورد شرایط اردوی تیم پارس جنوبی در ارمنستان گفت: اردوی پرباری بود و از همه مهم تر اینکه زمین های تمرین خوبی در ارمنستان وجود داشت و توانستیم کارهای تاکتیکی را به نحو احسن انجام بدهیم و بازی های تدارکاتی مناسبی انجام دادیم و به اهدافی که مد نظرمان بود در این اردو دست پیدا کردیم.

وی در مورد اینکه از عملکرد بازیکنان تیمش در این اردو رضایت دارد و فهرست بازیکنان پارس جنوبی تغییری خواهد کرد یا نه اظهار داشت: از تمام بازیکنانم تشکر می کنم بخصوص از بزرگترهای تیم که در این اردو خیلی به ما کمک کردند و نظم و انضباط برقرار بود در این اردو کوچکترین حاشیه نداشتیم و از اعضای کادرفنی تشکر می کنم و یک تشکر ویژه هم از مدیریت می کنم که این شرایط را برای ما فراهم کردند.

سرمربی پارس جنوبی در مورد حضور بازیکنانی مثل نانگ و جدایی برخی بازیکنان از تیمش گفت: نقل و انتقالات طولانی به همه تیم ها کمک می کند تا آخرین لحظه تیم مد نظرشان را ببندند.جا به جایی بازیکن هم طبیعی است. این شرایط به سود بازیکنان و باشگاه هاست. بازیکن هم دوست دارد بازی کند. بازیکنی که بخواهد سکو نشین شود به سودش است به تیمی برود که بازی کند و برای باشگاه هم مفید است تا بیهوده هزینه نکند.

تارتار در مورد صحبت با بازیکنان تیمش و اینکه پارس جنوبی باید با قدرت حاضر شود، گفت: تعدادی بازیکن داریم که در فوتبال باید به حقشان برسند و تا امروز به حق شان نرسیده اند. یک تیم باید در جدول لیگ جایگاه خوبی داشته باشد و حرفم به بازیکنان همین است باید نگاه ها را به تیم خودمان جلب کنیم تا بازیکنان هم بتوانند به حق شان برسند. اگر لازم باشد به هر مسئولی برای دفاع از حق بازیکنانم زنگ بزنم این کار را می کنم زیرا احساسم این است که خیلی از فوتبالیست ها در فوتبال به حق شان نمی رسند زیرا نمی دانند در فوتبال باید چه کاری بکنند تا به حق شان برسند.

سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه حاضر است با کی روش برای دعوت بازیکنانش تماس بگیرد، گفت: صدرصد من نخواستم اسمی بیاورم اما حالا که گفتید من سال های گذشته هم برای بازیکنانم به کادرفنی تیم ملی تلفن کرده ام و آن بازیکنان را به گونه ای حمایت کرده ام و خدا را شکر در این فوتبال آنقدر سالم کار کرده ام و اعتبار دارم که برای حرفم ارزش قائل شوند.

وی در مورد شکست 2 بر صفر مقابل استقلال و اینکه از عملکرد بازیکنانش در این بازی بعد از دیدن فیلم مسابقه رضایت داشته، عنوان کرد: تا قبل از دیدن فیلم بازی بخاطر نتیجه ناراحت بودم اما بعد از دیدن فیلم بازی و آنالیز بازی دیدم تیم خیلی خوب عمل کرده و باید به منصوریان و کادرفنی و مدیریت استقلال بگویم که سبک بازی این تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است. تصورم این است که با استقلال سال قبل بازی خواهیم کرد اما با شروع بازی تغییرات بازی استقلال را احساس کردیم و به همین دلیل هم نیمه اول را از دست دادیم هرچند بازی در این نیمه مساوی شد اما بازی خوبی ارایه نکردیم. در نیمه دوم بازی خوب و پایاپایی را انجام دادیم و دو گل هم خوردیم و زمان تعویض ها دو گل خوردیم و با بازیکنان اصلی مساوی بودیم.

تارتار تصریح کرد: تیمی که از استقلال دیدم با این سبک بازی و نفرات رقیب اصلی پرسپولیس در کسب عنوان قهرمانی است. ضمن احترام به تیم های اصفهانی باید بگویم رقابت اصلی قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه خودش پرسپولیسی بوده و با علی پروین و با مربیانی مثل فیروز کریمی کار کرده تصور می کند منصوریان بتواند تیم پرستاره ای مثل منتظری، جباری، رحمتی را مدیریت کند، گفت: منصوریان در این سالهای گذشته تجربیات خوبی به دست آورده و سال دوم حضورش در تیم بزرگ پایتخت را می گذراند این تجربه به او کمک می کند اما فراموش نکنیم این تیم ها باید از هفته های اول خوب نتیجه بگیرند اگر نتایج هفته های ابتدایی خوب باشد بهتر می تواند تیم را مدیریت کند.

وی در مورد اینکه منصوریان از تیم پارس جنوبی به عنوان شیر خفته در شهر جم یاد کرده بود گفت: ما در خانه و بیرون خانه نداریم و فصل گذشته هم این را ثابت کردیم و نشان دادیم بهترین تیم خارج از خانه هستیم. تیم پارس جنوبی در پایان فصل بهترین تیم خارج از خانه شد و در خانه هم حمایت هواداران را داریم و در خانه و بیرون از خانه شیر خفته هستیم.

تارتار در مورد بازی با گسترش در خارج از خانه گفت: دل مان برای هواداران تنگ شده و مدت هاست هواداران را ندیده ایم و دوست داریم زودتر در ورزشگاه پر از تماشاگر شهر جم بازی کنیم و ترس و واهمه ای در دل حریفان ایجاد کنیم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه تیمش تعیین کننده قهرمانی تیم پرسپولیس در فصل آینده خواهد بود زیرا در هفته های پایانی با این تیم بازی دارد، گفت: برای موفقیت تیم پارس همه کاری می کنم و اول برای من پارس جنوبی مهم است و بعد آرزو می کنم که پرسپولیس موفق شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری