اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۹۱۲
مدیرعامل باشگاه استقلال از هواداران این تیم درخواست کرد که از برگزاری دربی در آلمان حمایت کنند.
۱۸:۰۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل ازسایت رسمی باشگاه استقلال، سید رضا افتخاری ضمن تایید خبر برگزاری دربی در آلمان، درخصوص علت تاخیر در انجام آن گفت: ابتدا قرار بر این بود که بازی درهمان تاریخ تعیین شده، یعنی 25 تیر ماه برگزار شود، اما برخی اتفاقات غیرمترقبه باعث شد زمان را از دست بدهیم. از جمله آنها می‌توان به اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی مانند اتفاقات کشور آلمان اشاره کرد.

وی افزود: بعد از همفکری‌های انجام شده و به خاطر اینکه هموطنان خارج ازکشور هم بتوانند خود را به تماشای این مسابقه برسانند و هماهنگی های لازم با صدا وسیما هم انجام شود، جمع‌بندی ما این شد که بازی در تاریخ ٣١ تیر ماه برگزار شود. به این ترتیب تیم استقلال با پایان اردوی ارمنستان به ایران بازخواهد گشت. این تیم پس از استراحت و تدابیر لازم راهی آلمان خواهد شد.

افتخاری با تاکید بر اینکه دربی استقلال و پرسپولیس ویژه و تاریخی است و می‌تواند منشا اثر مالى برای اینده مالى باشگاه باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی‌های این مسابقه خاص، تمام تمهیدات برای سود حداکثری باشگاه در زمینه مالی دیده شده است. بدون شک باشگاه استقلال هرگز تحت فشار و یا خواست غیر منطقی به انجام کاری، آن هم خلاف منافع باشگاه تن نخواهد داد. با توجه به منافع مالى و آینده باشگاه در خصوص برگزارى دربى در کشور آلمان، اسپانسر نقش هماهنگ‌کننده این مسابقه را بر عهده دارد. او موظف است حداکثر درآمد را برای باشگاه تامین کند. اتفاقی که می‌تواند در پایان فصل نقل و انتقالات و شروع لیگ کمک شایان توجهی برای باشگاه باشد. از هواداران عزیزمان می‌خواهیم با تمام وجود از این طرح حمایت کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال به تشکر از افرادی که برای برگزاری این بازی همکاری کردند پرداخت و یادآور شد: از وزارت امور خارجه، ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال آلمان، سفارت آلمان در ایران، سفارت ایران در آلمان، فدراسیون فوتبال ایران و صدا و سیما که دست همکاری ما را فشردند تا این پروژه به سرانجام برسد تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی گفت: تنی چند از پیشکسوتان باشگاه استقلال برای همراهی تیم در این سفر حضور خواهند داشت. این کار به منظور قدردانی از زحمات آنها انجام می‌شود. کاروان تیم استقلال روز پنجشنبه راهی آلمان می‌شود، روز شنبه در شهر بیله‌فلد بازی خود را انجام می‌دهد و یکشنبه به ایران برمی‌گردد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری