اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۶۰۲
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی امیدوار است که احسان پهلوان هافبک ذوب‌آهن را جذب کنند.
۱۱:۴۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| نادر دست‌نشان درباره شرایط ملوان گفت: شرایط تیم ما بد نیست و امسال توانستیم جوان‌های خوبی را به تیم اضافه کنیم. منابع مالی ملوان در حد خیلی از تیم‌ها نیست، اما ما از امتیاز جذب سرباز استفاده کردیم و تا آنجا که امکان داشت تیم خوبی را بستیم. تمرینات بدنسازی هم وارد مرحله دوم شده و خودمان را آماده می‌کنیم تا لیگ شروع شود.

وی در مورد بحث اضافه شدن بازیکن جدید به ملوان و اینکه گفته می‌شود آنها روی جذب احسان پهلوان نظر دارند، اظهار داشت: تیم ما تقریبا تکمیل شده و حضور عالیشاه هم در ملوان منتفی است. با این حال طبق اطلاعاتی که داریم احسان پهلوان بازیکن سرباز محسوب می‌شود، هرچند باشگاه ذوب‌آهن هم تلاش می‌کند این بازیکن را حفظ کند. صحبت‌هایی با پهلوان انجام داده‌ایم و طبق اطلاعات ما، او بازیکن سرباز است. باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود.

دست‌نشان در خصوص شانس صعود ملوان به لیگ برتر خاطرنشان کرد: صحبت کردن درمورد صعود خیلی راحت است، ولی ما باید در زمین مسابقه همه چیز را ثابت کنیم. در شروع مسابقات همه تیم‌ها مدعی هستند و امسال کار سختی داریم، ولی ملوان یک عقبه بزرگ در تاریخ فوتبال ایران دارد و همچنین هواداران متعصبی دارد. ما با این دو امتیاز می‌توانیم به صعود امیدوار باشیم. جای ملوان در لیگ برتر خالی است و امیدوارم فصل آینده شاهد حضور این تیم در لیگ برتر باشیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری