اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۵۵۳
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی امروز یک مصدوم دادیم و ناراحتی ما بیشتر به خاطر این اتفاق است و مجبوریم یکسری شرایط را تحمل کنیم.
۲۰:۱۷ - ۲۰ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| یحیی گل‌محمدی پس از دیدار دوستانه با تیم امید ایران در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود از تیم شناخت بیشتری پیدا کردیم. این وضعیت برای تیم امید هم بود از انجام این بازی خوشحالم. یک مصدوم بد در این شرایط دادیم و ناراحتی ما بیشتر به خاطر این اتفاق است مجبوریم یکسری شرایط را تحمل کنیم و باید بازی تدارکاتی داشته باشیم تا شناخت بیشتری از بازیکنان داشته باشیم. اردوی بسیار سختی را پشت سرمی‌گذاریم و بازیکنان فشار زیادی تحمل می‌کنند. نتیجه بازی امروز برای ما خوب نبود اما از آنجاییکه می‌توانیم ضعف‌هایمان را برطرف کنیم به سودمان است و بازی با سپاهان بازی آخرمان در این اردوست و سپس به تبریز می‌رویم.

وی در مورد جدایی بازیکنان از تیم تراکتورسازی گفت: شرایط سختی را داریم و این وضعیت نرمال نیست. یک تیم وقتی از نقل و انتقالات محروم می‌شود شرایط سخت می‌شود و در جایی باید به بازیکنان اعتماد کرد تا توانایی خود را نشان بدهند.

گل محمدی افزود: با مصدومیت هادی محمدی از یازده بازیکن تبدیل به 10 نفر شدیم باید سختکوش باشیم و بازیکنان این مرحله را باید سپری کنند و ناامید نیستیم و چیزی که به ما دلگرمی می‌دهد حضور هواداران است که اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می‌برد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد قرعه تیمش در لیگ تصریح کرد: انتظار این قرعه را نداشتیم که در ابتدای کار بازی‌های ما این همه سخت باشد. در سه هفته ابتدایی با توجه به تجربه‌ای که داریم کار بسیار سخت است. در طول لیگ باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و باید سخت تلاش کنیم تا از این مرحله سربلند بیرون بیایم.

وی در مورد وضعیت سینا عشوری گفت: هنوز خبر جدیدی در این مورد ندارم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد وضعیت محمدی و احتمال بازگشت بنگر به این تیم گفت: هادی محمدی مصدومیت بدی داشت و اگر خدایی نکرده رباط پایش پاره شده باشد 7-8 ماه از میادین دور خواهد بود. در مورد بازگشت بنگر هم هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم و باید ببینیم شرایط چطور خواهد شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری