اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۵۰۹
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: قرعه کشی برایمان فرقی نمی‌کند. چرا که در طول لیگ باید با هر 15 تیم بازی کنیم.
۱۶:۳۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| صنعت نفت آبادان در حال حاضر اردوی ‌آماده‌ سازی خود را در ترکیه پشت سر می‌گذارد و کم‌کم آماده حضور در تهران می‌شود. صنعت نفت در ترکیه دو دیدار تدارکاتی با تیم یوونتوس رومانی و یک مسابقه مقابل کولومبه اسپورتیو برگزار کرد.

فراز کمالوند سرمربی صنعت نفت آبادان در گفت‌وگویی، درمورد مسائل مختلف این تیم صحبت‌های زیرا را انجام داد:

* برای ما قرعه‌کشی فرقی نمی‌کرد

کمالوند درمورد قرعه‌کشی لیگ برتر عنوان کرد: قرعه‌کشی یک امر معمول است و برایمان فرقی نمی‌کرد با کدام تیم بازی کنیم. در طول لیگ برتر باید با هر 15 تیم حاضر در لیگ برتر روبرو شویم.

* در آبادان فقط از صنعت نفت حمایت می‌کنند

وی درمورد رویارویی با استقلال در هفته اول مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: استقلال تیم خوب و پرمهره‌ای است که بازیکنان زیادی جذب کرده است چند بحث در این مورد وجود دارد اول اینکه ما میزبان هستیم و تماشاگران آبادانی به طور یکدست فقط تیم خود را تشویق می‌کنند و آبادان تنها شهری است که حریف هواداری ندارد. موضوع دوم که قدرت صنعت نفت و خود این تیم بازمی‌گردد؛ مخصوصا امسال که شرایط تیم خیلی بهبود پیدا کرده؛ موضوع سوم هم مربوط به گرما است که برای هر تیمی مشکل‌سازی می‌شود این سه موضوع نه تنها استقلال بلکه روی کار هر تیمی در آبادان تاثیر می‌گذارد. استقلال تیم بزرگی است ولی می‌خواهیم آنها را مقابل هواداران‌مان شکست بدهیم.

* ای کاش قرعه‌کشی زودتر برگزار می‌شد

سرمربی صنعت نفت آبادان در رابطه با زمان قرعه‌کشی لیگ برتر و اینکه خیلی‌ها به دیر بودن آن اعتراض کردند، گفت: اگر قرعه‌کشی زودتر برگزار می‌شود بهتر بود و ای کاش این اتفاق می‌افتاد چرا که تیم‌ها برای انتخاب حریفان تدارکاتی خود می‌توانند راحت‌تر اقدام کنند.

* بهترین زمان برای شروع لیگ دهه سوم مرداد است

وی در مورد انتقاداتی به زمان شروع لیگ برتر داشت،‌گفت: همچنان اعتقاد دارم تاریخ فعلی برای شروع لیگ بسیار زود است بهترین زمان برای شروع لیگ دهه سوم مرداد است چرا که یک تیم تا بازیکن بگیرد و سپس کارهای بدنی را انجام دهد و به بازی‌های دوستانه برسد نیاز به زمان کافی دارد اما آن امسال به خاطر جام جهانی این فشردگی وجود دارد و همه به خاطر تیم ملی و حساسیت کار باید همکاری کنیم تا مشکلی بوجود نیاید.

* می‌توانستیم بازیکنان بیشتری بگیریم

کمالوند درمورد اینکه آیا از نقل و انتقالات تابستانی رضایت داشته است عنوان کرد: نقل و انتقالاتمان خوب بود اما می‌توانستیم بازیکنان بیشتری هم بگیریم. در کل بازیکنان تاثیرگذار و خوبی جذب کردیم و امیدوارم بتوانیم در لیگ برتر موفق شویم.

* به مرز 60 درصد از آمادگی رسیدیم

سرمربی صنعت نفت با اشاره به برگزاری تمرینات فشرده در ترکیه تصریح کرد: صبح و عصر در ترکیه تمرین می‌کردیم و سه بازی دوستانه در این شهر پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه وضعیت آمادگی ما خوب بوده تا به الان به مرز 60 درصد از آمادگی رسیدیم.

* آماده‌سازی خوبی داشتیم

کمالوند درمورد روند آماده‌سازی تیمش اظهار داشت: آماده‌سازی خوبی داشتیم تمرینات هوازی و تاکتیکی را براساس برنامه‌ریزی انجام دادیم و کارمان را به خوبی پیش بردیم. خوشبختانه شرایط‌مان خوب است.

* فقط یک مصدوم داشتیم

وی درمورد اینکه گفته می‌شود یکی دو بازیکن این تیم مصدوم شدند و آیا فشار تمرینات بالا بوده است، تصریح کرد: ما فقط یک مصدوم داشتیم که آن هم فقط وحید اسماعیل‌‌بیگی بود که به غیر از این مورد مشکلی برایمان بوجود نیامد.

کمالوند درمورد اینکه یکی از پزشکان مدنظرش امسال نمی‌تواند فعالیت کند، گفت: متاسفانه دکتر نجفی که به دلیل ادامه تحصیل به خارج از کشور می‌رود از جمع‌مان جدا می‌شود و پس از چند سال نمی‌توانیم همکاری کنیم.

* اسدی کاپیتان ما است

وی درمورد انتخاب مرتضی اسدی به عنوان کاپیتان جدید صنعت نفت عنوان کرد: بله، امسال اسدی کاپیتان تیم است.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین