اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۴۱۱
تا سه روز قبل بیشتر گمانه زنی‌ها مبنی بر این بود که هر طور شده مهدی طارمی پول رضایتنامه‌اش را فراهم خواهد کرد و از پرسپولیس جدا می‌شود اما در نهایت موفق نشد تا در پرسپولیس ماندنی شود.
۰۴:۰۶ - ۲۰ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| تا سه روز قبل بیشتر گمانه زنی‌ها مبنی بر این بود که هر طور شده مهدی طارمی پول رضایتنامه‌اش را فراهم خواهد کرد و از پرسپولیس جدا می‌شود اما در نهایت موفق نشد تا در پرسپولیس ماندنی شود. جالب اینکه دیروز روزنامه الشرق قطر نوشته بود طارمی به زودی به الغرافه قطر خواهد پیوست که این شایعه زودتر از از همیشه تکذیب شد.
صبح دیروز احتمال ماندن طارمی در پرسپولیس وقتی پررنگ شد که ابتدا از صمد ابراهیمی وکیلش شنیدیم: «الغرافه، هلند، آلمان، چین. روزی یک خبر در خصوص رفتن طارمی به این تیم‌ها و کشورها منتشر می‌شود که هیچ یک مبنای مشخص و درستی ندارد. ظهر دیروز(یکشنبه) برای امور مالیاتی حسین ماهینی و احمد نوراللهی به باشگاه رفتم و نشستی با دکتر طاهری و آقای گرشاسبی داشتم. در مورد مهدی هم صحبت‌هایی شد و مواضع باشگاه با توجه به آخرین مذاکرات و تماس فاضلی مدیر برنامه مهدی، همان مواضع قبل بود. با عنایت به جمیع شرایط صحبت‌هایی با مهدی طارمی هم داشتم. تصور من این است که بحث انتقال منتفی است و البته امروز (دوشنبه) همه چیز نهایی می‌شود. تصمیم گیرنده در خصوص همه مسائل مدیریت باشگاه است و امروز(دوشنبه) احتمالا به باشگاه می‌روم تا شرایط نهایی را مدیریت باشگاه اعلام کند و اگر صلاح بدانند مهدی روانه اردوی اوکراین خواهد شد. همه اخباری که غیر از این باشد را تایید نمی‌کنم و بحث تیم‌هایی که مطرح است هیچ‌گاه به مرحله مذاکره جدی کشیده نشده است.»
ساعتی بعد خبر آمد که طارمی نتوانسته شرایط مدنظر این باشگاه برای انتقال به لیگ یونان را فراهم کند و به احتمال زیاد در این تیم ماندنی خواهد شد. محمودرضا فاضلی مدیربرنامه‌های مهدی طارمی روز یکشنبه در مذاکره با باشگاه پرسپولیس پیشنهاد پرداخت قسطی مبلغ رضایتنامه این بازیکن را مطرح کرد که با مخالفت باشگاه مواجه شد. پس از اعلام این مساله از سوی مدیربرنامه طارمی، این بازیکن تصمیم نهایی خود را گرفت و اختیار را به وکیلش سپرد و اعلام کرد دیگر اصراری به جدایی نداشته و مشکلی با ماندن در پرسپولیس ندارد.
بعد از این خبر تنها کافی بود یکی از مسوولان باشگاه پرسپولیس ماندن طارمی در جمع سرخ‌ها را تایید کند که این اتفاق در سایت باشگاه و توسط خمارلو مدیر روابط عمومی رخ داد: «با توجه به مذاکرات انجام شده و آخرین تصمیمات اخذ شده در جلسه مدیران باشگاه با مهدی طارمی، این بازیکن برای فصل آینده در کنار پرسپولیس خواهد بود و انتقال وی به تیم‌های دیگر منتفی شد.»
بعد از قطعی شدن این مساله بحث حضور در اوکراین هم پیش آمد: «مهدی طارمی پاسپورت خود را تحویل باشگاه داده و با توجه به اینکه اقدامات اداری برای اخذ ویزای این بازیکن از جمله تحویل فرم، قبل از این از سوی باشگاه انجام شده بود، امیدواریم امروز (دوشنبه)روادید وی صادر شود تا او در اولین فرصت ممکن با اولین پرواز خود را به اردوی اوکراین برساند.»
حمیدرضا گرشاسبی عضو هیات مدیره هم با تایید ماندن طارمی در پرسپولیس گفت: «در خصوص باقی ماندن مهدی طارمی در تیم پرسپولیس پس از جلساتی که در چند وقت اخیر انجام شد، طارمی در نهایت خودش تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند وما هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.»
وی ادامه داد: «طارمی عضوی از تیم ماست و هر چه سریع‌تر خودش را به اردوی تیم در اوکراین خواهد رساند تا در کنار سایر بازیکنان مشغول آماده‌سازی شود.»
دیروز وکیل طارمی بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس و جلسه با طاهری چمدان پر از البسه شماره 9 را تحویل گرفت تا به مهدی برساند. ویزا هم برای این بازیکن گرفته شد و بلیت پرواز برای دوشنبه شب مهیا شد تا آقای گل راهی کیف شود.
بدین ترتیب فصل دوم از سریال نه چندان جذاب و پر حاشیه جدایی طارمی از پرسپولیس و انتقالش به اروپا بعد از دو هفته پر سر و صدا و حاشیه‌ها و شایعات مختلف اینگونه به پایان رسید. طارمی به هدفش نرسید اما پرسپولیس کامل ماند تا با صلابت در راه قهرمانی لیگ و آسیا قدم بردارد. بعید نیست امروز هم‌تیمی‌های طارمی در تمرین کیف برای او دوباره تونل خوشامد گویی باز کنند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری