اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۳۲۶
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: برگزاری اولین بازی مقابل پرسپولیس است و اینکه این بازی به نوعی افتتاحیه لیگ به حساب می‌آید خوشایند خواهد بود.
۱۷:۲۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| سید سیروس پورموسوی در گفت‌وگویی در مورد قرعه‌کشی هفدهمین دوره لیگ برتر گفت: دوست داشتم بازی اول را در خارج از خانه برگزار کنیم چرا که بازی خانگی در اولین مسابقه شرایط خاص خودش را دارد. به هر حال با توجه به عدم شروع لیگ برتر نمی‌توانیم تنیم‌های قوی را شناسایی کنیم و پس از گذشت چند هفته عیار تیم‌ها مشخص می‌شود. برگزاری اولین بازی مقابل پرسپولیس است و اینکه این بازی به نوعی افتتاحیه لیگ به حساب می‌آید خوشایند خواهد بود.

وی در مورد اینکه آیا رویارویی با پرسپولیس در هفته اول قرعه سختی به حساب می‌آید اظهارداشت: پرسپولیس از با ثبات‌ترین تیم‌های لیگ است آن هم بعد از ذوب‌آهن کمترین تغییر را داشته است و به خوبی هم در این سالها تقویت شدند. تیم‌های قدرتمند صاحب این ساختار هستند و بازیکنانشان کمتر تغییر می‌کنند که این نشان از ثبات و برنامه است.

پورموسوی در مورد اینکه سال قبل هم با قرعه سختی روبرو شده بود، عنوان کرد: این موضوع هم از بدشانسی ما است.

وی در رابطه با نقل و انتقالات تابستانی عنوان کرد: عملکرد تیم ما در نقل و انتقالات خوب بود بازیکنان باکیفیتی گرفتیم که با شور و اشتیاق تمرین می‌کنند، برای تکمیل شدن نیاز به جذب یک دفاع و مهاجم داریم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا بازیکن ایرانی خوبی برای جذب در این پست‌ها در ایران بیرون مانده است اظهار داشت: تنها مشکلمان عدم جذب بازیکن خارجی است. هیأت مدیره با این مسئله مخالف است اما امیدواریم روی این مسئله به جمع‌بندی برسند تا بتوانیم 2 بازیکن خوب در این پست‌های کلیدی جذب کنیم.

پورموسوی در مورد قرعه‌کشی دیرهنگام لیگ برتر گفت: باید خیلی زودتر قرعه‌کشی انجام می‌شد. به طور مثال ما 25 تیر با پیکان بازی داشتیم اما از آنجایی که در هفته پنجم به دیدار این تیم می‌رویم این مسابقه به درخواست حریف لغو شد. باشگاه‌ها هزینه می‌کنند و اردو تشکیل می‌دهند اما با انجام دیرهنگام قرعه‌کشی برای بازی دوستانه به مشکل می‌خوریم در تمام دنیا این اتفاق خیلی زودتر رقم می‌خورد اما نمی‌دانم چرا قرعه‌کشی آنقدر دیر انجام شد.

وی در رابطه با جذب فرزاد جعفری و اینکه این مسئله با اعتراض استقلال خوزستان همراه شده است، اظهار داشت: جعفری با فسخ قرارداد به فولاد آمد، قبل از جذب این بازیکن با بزرگان این موضوع را در میان گذاشتم تا سوء تفاهم به وجود نیاید. با عبدالنبی شولی سرپرست فعلی باشگاه، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و فاضل بختیاری که از دوستان مشترک دوطرف است تماس گرفتم و گفتم اگر ذهنیت و حساسیتی وجود دارد این انتخاب را انجام ندهید اما دوستان آرزوی موفقیت کردند و چون این بازیکن فسخ کرده بود او را جذب کردیم. حالا اگر حرف و حدیث دیگری مطرح شده کمیته انضباطی می‌تواند در این مورد تصمیم گیری کند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه وقتی سرپرست استقلال خوزستان با این موضوع موافقت کرده دیگر چه مشکلی وجود دارد که بخواهند اعتراض کنند، گفت: من برای رضایتنامه تماس نگرفتم بلکه این بازیکن فسخ قرارداد داشت و فقط برای احترام گذاشتن و اینکه دوستی نخواهد پشت این موضوع قایم شود و تنشی درست کند تماس گرفتم و این مسئله را مطرح کردم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری