اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۲۹۹
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، گفت: در شروع هفدهمین دوره لیگ برتر کارمان سخت است اما ما هم صنعت نفت هستیم و کارمان را با قدرت دنبال می‌کنیم.
۱۵:۲۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| علی عیسی‌زاده در گفت‌وگویی، در مورد قرعه صنعت نفت آبادان در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، گفـت: همانطور که از اسم قرعه کشی مشخص است قرعه بر اساس شانس است و ما نمی‌توانیم تاثیری در آن داشته باشیم.

وی در مورد اینکه کارشان در هفته اول سخت است و باید با استقلال بازی کنند، اظهار داشت: بله در بازی اول کار سختی داریم. استقلال تیم قدرتمندی است و بازیکنان خوبی جذب کرده. ما هم تیم پر قدرت و با ریشه‌ای هستیم که می‌خواهیم کارمان را قوی آغاز کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در مورد برنامه‌های آماده سازی خوب این تیم عنوان کرد:‌ بعد از اردوی ترکیه به تهران می‌آییم. قصد داریم دو بازی دوستانه در پایتخت برگزار کنیم. منتظر مشخص شدن قرعه کشی بودیم تا حریفانی انتخاب کنیم که در هفته‌های اول با آنها روبرو نشویم.

عیسی‌زاده در مورد غیبتش در مراسم قرعه کشی، خاطر نشان کرد: هفته قبل که قرار بود قرعه کشی شود و ابتدای یک تاریخ اولیه اعلام کردند به تهران آمدم اما این بار شرایط حضور در مراسم به دلیل مشغله‌ای که داشتیم فراهم نبود.

وی در مورد اینکه قرعه کشی این بار نامنظم برگزار شد، گفت:‌ نمی‌دانم چرا امسال شرایط به این شکل رقم خورد. حالا مشکلات چه بوده که این بی نظمی به وجود آمد را من نمی‌دانم.

مدیرعامل صنعت نفت در مورد اینکه آیا بازیکن دیگری جذب می‌کنند،عنوان کرد: یک بازیکن دیگر که ایرانی خواهد بود را جذب می‌کنیم و کارمان در نقل و انتقالات به اتمام می‌رسد.

وی در مورد اینکه گفته می شود پزشک صنعت نفت تغییر کرده است، گفت: خیر پزشک ما در این فصل هم همان فرد قبلی است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری