اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۲۲۰
مشاور سازمان لیگ گفت: مصطفی آجورلو به خاطر تأخیر در شروع مراسم رفت.
۰۴:۲۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۶
وانانیوز|  غلامرضا بهروان در پایان مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر گفت: همه تلاش کردند تا قرعه‌کشی به بهترین شکل برگزار شد. سازمان لیگ زحمت کشید بابت تأخیری که در مراسم قرعه‌کشی به وجود آمد عذرخواهی می‌کنیم. اعداد متناظری که در قرعه‌کشی وجود داشت امسال حالت قرعه‌کشی و تصادف را بیشتر کرده بود. دربی‌ها هر کدام در یک هفته برگزار شده و جذابیت خودش را دارد. امیدوارم مراسم‌های بعدی با وقت‌شناسی بهتری برگزار شود.

وی در مورد غیبت مدیران و مربیان لیگ برتری اظهار داشت: خیلی‌ها خارج بودند و خیلی‌ها در داخل مشغول تیم‌هایشان بودند. اکثر مدیران شرکت نکردند فرصت خوبی بود تا خانواده فوتبال دور هم جمع شوند و یکدیگر را ببینید تا ارتباط آنها هم با یکدیگر و هم با رسانه‌ها افزایش یابد کم پیش می‌آید مسئولان فدراسیون و فوتبال یکجا جمع شوند.

بهروان در رابطه قهر آجورلو و اینکه مراسم را ترک کرد ، گفت: با توجه به تأخیری که به وجود آمد آجورلو مراسم را ترک کرد البته مقصر این تأخیر سازمان لیگ نبود هماهنگی‌های لازم صورت گرفت ولی به خاطر بحث رسانه‌ای کمی کار عقب افتاد. به هر حال برخی حوصله‌شان کمتر است که باید عذرخواهی کرد. 

وی در ادامه تأکید کرد: در لیگ فشردگی وجود دارد چرا که اردوهای تیم ملی بزرگسالان و امید در پیش است. همچنین بازی‌های فیفادی را هم در پیش داریم. لیگ دو هفته زودتر تمام می‌شود اما در گذشته هم این شرایط را داشته‌ایم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری