اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۸۵۲
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان‌مان را بدون هیچ مشکلی در اختیار تیم ملی امید قرار خواهیم داد و این موضوع را به امیرحسین پیروانی گفته‌ام.
۱۲:۱۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید جلالی در گفت‌وگویی در خصوص برگزاری اردوی تیم پیکان در کردان کرج گفت: ما اردوی خیلی خوبی در کردان برگزار کردیم و خوشبختانه تمرینات مناسبی هم انجام دادیم. عمده تمرکز ما در این اردو روی مسائل تاکتیکی و تیمی بود که البته در خصوص مسائل بدنسازی هم تمرینات خوبی انجام دادیم. می‌توانم بگویم که پیشرفت خوبی در این اردو داشتیم و من از برگزاری آن راضی هستم. البته یک بازی ما به دلیل ناهمواری زمین لغو شد و می‌توانم بگویم که در کردان همه چیز خوب بود اما زمین خوب نبود.

سرمربی پیکان در ادامه درباره برنامه‌های آتی این تیم تا پیش از شروع لیگ افزود: ما یک بازی با سپاهان در اصفهان داریم اما به جز این بازی چند بازی دیگر را هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم. طبق برنامه حدود 4-5 بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری و لیگ یک برگزار خواهیم کرد اما دیگر اردوی آماده‌سازی نخواهیم داشت.

جلالی در خصوص انتقادهایی که به دیر برگزار شدن قرعه‌کشی لیگ برتر،‌ داشته و دارد، اظهار داشت: من روی انتقاداتی که انجام داده‌ام، هستم و معتقدم باید زودتر از اینها قرعه‌کشی لیگ انجام می‌شد. در فوتبال ما برای انجام بازی با کیفیت همه از مربی تیم انتظار دارند اما کسی پیگیر این نیست که چرا برنامه‌ریزی مناسبی انجام نمی‌شود. یک مربی باید بتواند برنامه‌ریزی مناسبی روی برنامه بازی‌های لیگ داشته باشد و باید بداند که چه زمانی بازی می‌کند و چه زمانی می‌تواند استراحت داشته باشد. در حالی که ما هنوز نمی‌دانیم باید با چه تیم‌هایی بازی کنیم و در هفته چند بار بازی داریم. از طرفی نقل و انتقالات هم معضل دیگری شده و من تعجب می‌کنم که چطور از 14 اردیبهشت که لیگ تمام شد تا 15 شهریور این نقل و انتقالات ادامه دارد. این موضوع هیچ توجیهی ندارد و قطعا این مسئله به کیفیت فوتبال لطمه می‌زند.چرا که بازیکنان در تمرینات حاضر نمی‌شوند و تا آخرین روز منتظر پیشنهادهایشان می‌مانند. معتقدم این مسائل به سود فوتبال ما نیست. کاری هم ندارم که این اتفاق‌ها به سود چه کسی است اما مطمئن هستم که به سود فوتبال نیست.

جلالی درباره اینکه 4 بازیکن این تیم عضو تیم ملی امید هستند و آیا او هم مثل برخی مربیان به تیم امید بازیکن نخواهد داد و یا اینکه ملی‌پوشانش را در اختیار این تیم قرار می‌دهد، افزود:‌ ما 4 ملی‌پوش داریم که هر زمان تیم ملی امید به آنها نیاز داشته باشد در اختیار این تیم قرار خواهیم داد. ما با همه وجود در اختیار تیم امید هستیم و با وجود اینکه دوران بدنسازی را طی می‌کنیم بازیکنان‌مان را در اختیار تیم امید قرار خواهیم داد. خودم با امیرحسین پیروانی تماس گرفتم و وضعیت بازیکنان‌مان را گفتم. حتی به پیروانی گفتم هر زمان او لازم داشته باشد بازیکنانم را در اختیارش قرار خواهم داد.

وی درباره حضور پیکانی‌ها در هیأت فوتبال برای ثبت قراردادهایشان، اظهار داشت:قبلا همه چیز تمام شده بود اما امروز با حضور در هیأت فوتبال آن را رسمی کردیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین