اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۸۱۲
باشگاه استقلال تهران مترصد آن است تا هرچه سریعتر وضعیت رامین رضاییان مشخص شده و بتواند پرونده نقل و انتقالاتی‌اش را ببندد.
۰۳:۵۳ - ۱۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز|  رامین رضاییان می‌تواند پر سر و صداترین و جنجالی ترین نقل و انتقالات چند فصل اخیر فوتبال ایران باشد، منوط به آن که نتواند نظر مثبت سرمربی تیم اوستنده بلژیک را جلب کرده و یا بهرحال از نظر مالی به توافق نرسد که البته این حالت دوم کمی بعید است.
 
مسئولین باشگاه استقلال که انتظار این بازیکن را می‌کشند تا آخرین تصمیمات خود را در خصوص نقل و انتقالات اتخاذ نمایند، در تماسی که با وی داشته اند از او خواسته‌اند تا پاسخ نهایی‌اش را تا یکی دو روز دیگر به آنها بدهد.
 
همچنین در خصوص رقم پیشنهادی آبی پوشان به رامین رضاییان هم باید گفت که این رقم به هیچ وجه یک رقم نجومی نیست و کاملا در چارچوب ارقام پرداختی این باشگاه قرار دارد و چنانچه پاسخ رضاییان به استقلال مثبت باشد، نقل و انتقال وی به این تیم با ارقام نجومی صورت نخواهد گرفت. 
 
در خصوص پیوستن احتمالی این بازیکن به استقلال از سوی مسئولین باشگاه اظهارت متناقضی صورت گرفته و خود رضاییان تا این لحظه در این خصوص کاملا سکوت کرده است. اما آنچه مشخص است آبی‌های تهران مذاکرات مبسوطی را با این بازیکن انجام داده اند و بی میل نیستند تا این اتفاق مهم را رقم بزنند. 
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین