اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۷۰۲
احتمال برگزاری دربی پرسپولیس و استقلال در شهر بیله‌فلد به دلیل کوچک بودن استادیوم بسیار کم است و این در حالی است که مسئولان برگزاری این بازی به دنبال انجام دربی 85 در یک استادیوم بزرگ‌تر هستند.
۲۱:۵۳ - ۱۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| در حالی که صحبت از احتمال برگزار نشدن دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در شهر بیله‌فلد آلمان شنیده می‌شود اما مسئولان سامانه هواداری 3090 که حامی مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است در تلاش هستند این بازی را در کشور آلمان برگزار کنند اما بحث لغو این بازی در شهر بیله‌فلد موضوعی است که در روزهای گذشته هم به گوش می‌رسید چرا که به دلیل کوچک بودن ورزشگاه این شهر این استادیوم نتوانسته بود رضایت مسئولان برگزاری این بازی را جلب کند چرا که آنها خواهان حضور هواداران بیشتری برای این بازی هستند و قطعا هرچقدر استادیوم بزرگتر باشد بیشتر مورد رضایت برگزار کنندگان دربی تهران در آلمان خواهد بود. چرا که حضور بیشتر تماشاگران باعث می‌شود تا درآمد مالی بیشتری نصیب دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شود.

مسئولان برگزار کننده این بازی برای انجام این دیدار مکاتباتی با فدراسیون فوتبال کشورمان و فدراسیون فوتبال آلمان انجام داده‌اند و طبق برنامه‌ریزی آنها این بازی در 25 تیر ماه در کشور آلمان برگزار خواهد شد اما رایزنی برای انتخاب استادیوم در این کشور کماکان ادامه دارد. مسئولان اسپانسر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دنبال این هستند تا بازی در بهترین شرایط برگزار شود. اما باید دید درنهایت طبق گفته مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تمهیدات لازم برای برگزاری این بازی درنهایت فراهم خواهد شد یا نه.

البته مکاتباتی هم با صدا و سیمای کشورمان انجام شده تا در صورت انجام این دیدار به صورت مستقیم برای مردم کشورمان این بازی پخش شود.‌ همچنین برنامه‌های فرهنگی برای این بازی درنظر گرفته شده که در صورت انجام قطعی دربی 85 در آلمان شاهد آنها خواهیم بود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری