اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۶۶۴
در مورد پيوستن مجتبي جباري به استقلال حرف و حديث‌هاي فراواني وجود داشت. بازيكن ارزشمند و خوبي كه اگر آماده باشد خيال همه راحت است.
۱۶:۱۹ - ۱۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مجتبي البته اين پتانسيل را هم داشت كه يك‌تنه تمرين استقلال را تعطيل مي‌كرد. روزي كه او مي‌خواست به استقلال برگردد خيلي‌ها سعي كردند منصوريان را منصرف كنند و البته خودش هم خيلي تمايل به جذب شماره 8 نداشت ولي در نهايت نظرش بنا به دلايلي عوض شد.

يكي از كساني كه روي نظر منصوريان تأثير گذاشت كسي نبود به جز پژمان منتظري كه در الاهلي با او همبازي بود. بعضي از رسانه‌ها نوشتند منتظري واسطه اصلي بازگشت جباري بود ولي غلظت قضيه تا اين حد هم نبوده، ماجرا از اين قرار است كه منصوريان در مورد جباري و ميزان آمادگي‌اش از منتظري پرسيد و او هم حسابي از مجتبي تعريف و تمجيد كرد و گفت: «در قطر مربي الاهلي با او لج كرد وگرنه مصدوم نبود، ضمن اينكه جباري براي بازگشت به استقلال و نشان دادن خودش خيلي انگيزه دارد و مثل يك جوان 24 ساله مي‌تواند تمرين كند. من (پژمان) فكر مي‌كنم او امسال خيلي انگيزه دارد و شما را پشيمان نخواهد كرد.»

منصوريان با شنيدن حرف‌هاي جباري مطمئن شد شماره 8 تغيير كرده و خيلي انگيزه دارد. او قبلاً هم گفته بود دنبال چند بازيكن بين‌المللي است. در واقع عليم‌نصور بعد از بازي برگشت با العين بود كه به اين نتيجه رسيد و جباري را هم برگرداند. در مورد مبلغ قرارداد او هم عده‌اي حرف از رقم‌ 5/1 ميليارد و بعضي‌ها حرف از 2/1 ميليارد زدند ولي باشگاه استقلال توضيح شفافي نداد و فقط يكي از نزديكان اين باشگاه گفت بعيد مي‌دانم رقم قراردادش اين‌قدر بالا باشد.

در مورد جباري شنيديم او امسال تصميم گرفته حداقل 20 بازي براي استقلال انجام دهد. عده‌اي مي‌گويند منصوريان و جباري از زمان مربيگري فيروز كريمي در استقلال اختلافاتي داشتند كه حالا حل شده و هر دو يك هدف دارند كه آن هم قهرمان كردن استقلال در ليگ حرفه‌اي هفدهم است. نكته عجيب اينكه جباري برخلاف تمام سال‌هاي قبل در ارمنستان زير نظر مك درموت بدنسازي هم كرده در حالي كه وقتي جوان‌تر بود در تمرينات بدنسازي پيش از شروع فصل شركت نمي‌كرد. به هر حال اين هم يك نشانه است كه حرف‌هاي منتظري را تأييد و منصوريان را اميدوار مي‌كند. آيا جباري در 34 سالگي همان شماره 8 دوست داشتني كه معمولاً در شهرآوردها مي‌درخشيد و با استقلال جام مي‌گرفت، مي‌شود يا قرار است دوباره 8 شاكي باشد؟ مسلماً براي رسيدن به پاسخ اين سؤال حداقل بايد يك نيم‌فصل صبر كنيم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری