اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۶۳۸
با اینکه همگان انتقال لوکاکو به چلسی را انتظار داشتند اما اکنون رسانه‌ها از منچستریونایتد به عنوان مقصد بعدی مهاجم اورتون سخن می‌گویند که این مسئله پازل نقل و انتقالات را کمی به هم ریخته است.
۱۳:۵۲ - ۱۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| رسانه دیلی میل از علاقه منچستریونایتد به خرید «روملو لوکاکو» خبر داد. این روزنامه معتبر انگلیسی مدعی شد که سران باشگاه شیاطین‌سرخ برای خرید وی، 100 میلیون پوند کنار گذاشته است.

از طرفی آ.اس اسپانیا، از نزدیک شدن موراتا به تئاتر رویاها نوشت و مدعی شد که تا چند ساعت دیگر توافق بین منچستریونایتد و رئال مادرید حاصل می‌شود. مبلغ نهایی از طرف آ.اس 80 میلیون یورو یعنی چیزی در حدود 70 میلیون پوند ذکر شده است.

تاکنون منچستریونایتد «ویکتور لیندلوف» را از بنفیکا با ارزش 30 میلیون پوند خریداری کرده واحتمال پیوستن «نمانیا ماتیچ» از چلسی با قیمت 40 میلیون پوند نیز گزارش شده است.

مورینیو سال پیش با خرید پوگبا، مخیتاریان و اریک بایلی نزدیک به 140 میلیون پوند خرج کرد ولی اگر این ادعای رسانه‌ها درست باشد برای خرید این 4 بازیکن نزدیک به 240 میلیون پوند هزینه می‌کند. چیزی نزدیک به افزایش 100 میلیون پوندی که باید دید آیا شرایط مورینیو را تغییر می‌دهد یا مثل بعضی خرج‌ها کاملا بی‌اثر خواهد بود.

اکنون نگاه‌ها را از منچستریونایتد دور کنیم و از طرف چلسی و خریدهای احتمالی این باشگاه قضیه را بررسی کنیم.

از مدت‌ها پیش لوکاکو به عنوان هدف اصلی چلسی شناخته شده است. حتی برخی منابع نزدیک به باشگاه از کونته نقل کرده‌اند که این مربی ایتالیایی به خاطر این ستاره بلژیکی عذر مهاجم اصلی خود یعنی دیگو کاستا را خواسته است.

حال اگر لوکاکو راه منچستر را پیش بگیرد،‌اوضاع کونته، کاستا و خط حمله چلسی که با قهرمانی به اروپا نیز راه پیدا کرده چگونه می‌شود.

دیگو کاستا از طرف اتلتیکومادرید پیشنهاد جدی دارد و شاید دوباره به تیم سابق خود بازگردد ولی اگر چلسی در خرید لوکاکو ناموفق باشد آیا اجازه خروج به مهاجم خود را می‌دهد یا خیر!؟

نکته جالب توجه این بود که چند وقت پیش کونته از آبراموویچ برای عدم خرید ستاره‌ها گلایه کرد و اکنون رقابت تاجر روسی با «ادد وودوارد» دیدنی‌ خواهد شد.

سوال‌های بزرگی در لیگ انگلیس ایجاد شده است. سرنوشت لوکاکو، دومین گلزن جزیره چه می‌شود. آیا موراتا نیز راهی اولدترافورد می‌شود و دیگو کاستا باز هم می‌تواند برای کونته بازی کند یا خیر!؟

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین