اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۵۳۱
سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است که اگر دل مهدی طارمی با این تیم نیست، باشگاه پرسپولیس می‌تواند با شرایط خاصی با جدایی او موافقت کند.
۱۶:۴۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| حمید استیلی در خصوص کشمکش مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس و اصرار این بازیکن برای جدایی از جمع سرخپوشان اظهار داشت: طارمی تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و طبیعتاً باشگاه باید در این زمینه تصمیم نهایی را بگیرد. در حال حاضر بسیاری از بازیکنان جوان فوتبال ایران دوست دارند به اروپا بروند و این به‌خاطر موقعیت آنها در تیم ملی و بازی در جام جهانی است. تصور آنها این است که با رفتن به اروپا می‌توانند شانس بسیار خوبی برای بازی در جام‌جهانی و قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی داشته باشند.

استیلی ادامه داد: شاید بازیکنان ایرانی در فوتبال ایران پول بیشتری بگیرند، اما برخی از آنها اگر شرایط فراهم شود دوست دارند که به اروپا بروند. به هر حال طارمی هم پیشنهاد دارد و میل به جدایی دارد، هر چند که در این زمینه باید با باشگاه پرسپولیس به توافق برسد.

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس بابت از دست دادن طارمی ضرر نخواهد کرد، گفت: خیلی از بازیکنان بزرگ به این تیم آمده‌اند و جدا شده‌اند، اما پرسپولیس راه خودش را ادامه داده است. معتقدم بین طارمی و باشگاه باید تعاملی صورت بگیرد تا در نهایت بهترین تصمیم گرفته شود. این بازیکنان هم به خوبی می‌دانند که اگر از پرسپولیس بروند یک روز باید برگردند و باید طوری جدا شوند که هواداران از آنها هنگام بازگشت استقبال کنند.

استیلی در خصوص اصرار طارمی برای جدایی از پرسپولیس گفت: اگر دل طارمی با پرسپولیس نیست باشگاه می‌تواند با شرایط خاصی با جدایی او موافقت کند. به هر حال تیم‌هایی که طارمی را می‌خواهند حاضرند پول رضایتنامه او را بدهند و پرسپولیس می‌تواند با پول انتقال طارمی مهاجم خوب جذب کند. امیدوارم در نهایت بهترین تصمیم گرفته شود.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حجت حسین دوخت
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
از نظره من بهتره که آقای طارمی یک فصل دیگه در پرسپولیس بماند،ایشان لیاقتش بیشتر از تییم های یونانی هستش و مطمئن هستم اگر یک فصل دیگر افتخار بازی در پرسپولیس نصیبشان شود بیش تر از این میتواند پیشرفت بکند.
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین