اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۳۷۳
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت:امسال نه پول میلیاردی به بازیکنی دادیم و نه بلد هستیم که پول زیر میزی به بازیکنی بدهیم.
۱۶:۴۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال پدیده خراسان چند روزی است که به ترکیه سفر کرده و در کمپ گرین پارک مشغول آماده‌سازی پیش‌فصل است.

 درخصوص آخرین وضعیت پدیده و مسائل مختلف این تیم با رضا مهاجری تماس گرفت که وی به سوالات زیر پاسخ داد:

ابتدا از شرایط آمادگی تیم‌تان صحبت کنید؟

فشار تمرینات ما در اینجا بالا است و خوشحالم که بازیکنانم این فشار را تحمل می‌کنند. امیدوارم در این فرصت باقی مانده به برنامه‌ای که از قبل تعیین کرده‌ بودیم برسیم.

ظاهرا یک دیدار دوستانه هم به صورت سبک برگزار کردید؟

با سیاستی که از قبل تعیین کرده بودیم به مصاف تیمی رفتیم که شامل کامرونی‌های شاغل در لیگ ترکیه بود. البته سه بازی دیگر داریم که از فردا آغاز خواهد شد. امیدواریم که این مسابقات تدارکاتی به ما کمک کند.

شما در نقل و انتقالات نفراتی چون قاضی،خلعتبری، صادقی و خانزاده را جذب کردید، نظر شما درمورد این نفرات چیست؟

قبل از اینکه تحلیلم درمورد مسائل فنی این نفرات را بگویم از چیزی گله‌مند هستم متاسفانه در فضای مجازی و افکار عمومی طوری تلقین شده که پدیده هزینه‌های آنچنانی و میلیاردی کرده است. ما نه پول زیرمیزی داریم و نه می‌توانیم چیزی را مخفی کنیم. صراحتا می‌گویم بالاترین قرارداد ما محمد قاضی‌ با 800 میلیون تومان است و ما باید این قراردادها را ثبت کنیم و نمی‌توانیم چیزی را پنهان کنیم. اینکه بگویم ما میلیاردی هزینه کرده‌ایم درست نیست و براساس نقاط ضعف و قوت‌مان یار گرفته‌ایم. مطمئنا می‌توانیم کمبودهای سال قبل را برطرف کرده و یکی دو مشکل کوچک هم داریم که ان شاءالله با جذب یکی دو نفر دیگر پا به لیگ خواهیم گذاشت.

 جای خالی هم دارید؟

ما دو جای خالی داریم که اگر تکلیف محسن یوسفی در کمیسیون پزشکی روشن شود شاید او تا نیم فصل با ما نباشد و در آن صورت سه جای خالی خواهیم داشت.

 برنامه شما برای بعد از اردو چیست؟

ما روز 21 تیر ماه به مشهد برمی‌گردیم و تمریناتمان دو روز تعطیل است. احتمال دارد جام شهدا در مشهد برگزار شود که اگر اینگونه باشد در این تورنمنت حاضر خواهیم شد در غیر این صورت قطعا به تهران سفر می‌کنیم و 3-2 بازی دوستانه هم خواهیم داشت؛ ضمن اینکه در این بین تست پزشکی هم از بازیکنان داریم و امیدواریم در این مساله مشکلی وجود نداشته باشد.

 هدف‌گذاری شما در لیگ هفدهم چیست؟

من اعتقاد دارم تیمی که با تمرکز بهتر وارد مسابقات شود می‌تواند موفق باشد ما خیلی خوب جلو آمده‌ایم و امیدوارم جز 6 تیم بالای جدول باشیم البته هنوز زود است درمورد لیگ صحبت کنیم چون تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس تغییرات کمی داشتند اما مثلا سایپا با رفتن علی دایی به این تیم تغییرات زیادی تجربه خواهد کرد. مطمئنا این تیم‌ها هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده‌اند اما به نظرم امسال لیگ سختی خواهیم داشت.

تیم ملی ایران به جام جهانی صعود کردو راهکار شما برای تعامل بهتر با تیم ملی چیست؟

شعار امسال این است که سال،‌سال جام جهانی است خوشبختانه تیم ملی نگاه‌ها را به خود جلب کرده ولی از طرفی می‌دانم که ممکن است تعطیلات به روند ما آسیب بزند. سازمان لیگ از قبل برنامه‌اش را داده که این جای تقدیر دارد ولی باید به شکلی هم برنامه‌ریزی شود که بازیکنان کمتر آسیب ببینند.

سال گذشته قرعه بدی در ابتدای لیگ نصیب شما شد، امسال چقدر به قرعه لیگ امیدوار هستید؟

سال گذشته خیلی بد بود و در 6 هفته ابتدایی 4 هفته را بیرون از خانه بودیم و یک بازی هم دربی مشهد بود. من به شخصه به خاطر قرعه کشی سال گذشته تا مرز سکته رفتم. آخر لیگ هم که دیدید با 4 تیم استقلال، پرسپولیس، تراکتور و ذوب آهن بازی داشتیم که همه برای قهرمانی و سهمیه می‌جنگیدند. البته امسال یکی دو بازیکن جذب کرده‌ایم که اگر از لحاظ فنی کمکمان نکردند شانسشان یار ما باشد (باخنده).

ظاهرا با سیاه جامگان در یک کمپ هستید و با میثاقیان هم کری می‌خوانید؟

این یک توفیق اجباری است من خودم را از خانواده سیاه جامگان می‌دانم و 4 سال در آنجا حضور داشتم. سعی می‌کنیم به هم کمک کنیم و این بازار کی‌خوانی‌ها داغ است و شادی را به اردو می‌آورد.

 البته شما با اکبر میثاقیان وجه تشابه در مربیگری در مشهد زیاد دارید؟

دقیقا. هر چیزی که در این فوتبال رخ داده برای ما دو نفر اتفاق افتاده است من و آقای میثاقیان همبازی بوده‌ایم و بعد از آن اکبر آقا مربی من شده است. یادم می‌آید او سرمربی سیاه‌جامگان شد و من مربی این تیم. بعداً در غالب سرمربی روبروی هم قرار گرفتیم و او سرمربی سیاه‌جامگان شد و حالا من به پدیده آمدم. هر اتفاقی که در خراسان افتاده پیرامون ما دو نفر است. ولی فکر می‌کنم این مساله هم می‌تواند به فوتبال مشهد کمک کند.

امسال می‌توانید به کسب سهمیه آسیا امیدوار باشید؟

اگر درست از فرصت ها استفاده کنیم، پتانسیل این کار را داریم. سال گذشته هم تیم خوبی بودیم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می‌توانیم بالای جدول باشیم. مهم این است که ورود خوبی به مسابقات داشته باشیم و در ادامه می‌توانیم کار را خوب پیش ببریم.

 این روزها برخی از مربیان از تغییر زمان قرعه‌کشی لیگ ناراحت هستند و معتقدند این کار برنامه آنها را به هم می‌ریزد نظر شما چیست؟

البته یکی از کارهای خوب سازمان لیگ این بود که از قبل زمان شروع بازی‌ها را اعلام کردند ولی به نظر من کاش زمان قرعه‌کشی را زودتر مشخص می‌کردند و در آن تغییر ایجاد نمی‌شد چون این کار برای تیم‌ها مشکل ایجاد می‌کند مثلا ما می‌خواهیم بازی دوستانه برگزار کنیم شاید با تیمی بازی دوستانه کنیم که در هفته‌های ابتدایی قرعه‌اش به ما بخورد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری