اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۸۱۱
تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل قزاقستان به عنوان سوم رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه دست یافت.
۱۲:۵۲ - ۱۰ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| در ادامه رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در شهر هانگژوی چین در حال برگزاری است، تیم بانوان کشورمان در دیدار رده‌بندی با نتیجه 3 بر صفر، مقابل قزاقستان به پیروزی رسید و عنوان سوم مسابقات را از آن خود کرد.

نمایندگان کشورمان در مصاف با تیم قزاقستان برای دومین بار این تیم را با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست دادند و موفق شدند ضمن دست یابی به نشان برنز، مجوز حضور در مسابقات جهانی هلند و نیز بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا را بدست آوردند.

تیم ملی بانوان در این مسابقات مقابل تیم‌های مغلولستان و قزاقستان به پیروزی دست یافت و مغلوب تیم‌های چین و ژاپن شد و در نهایت موفق به کسب عنوان سوم شد.

این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیهبا ترکیبی جدید به میدان آمد و با وجود جوانگرایی و اعمال تغییرات موفق شد مجوز حضور در رویدادی مهم چون مسابقات جهانی 2018 هلند و نیز بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را بدست آورد.

تیم بانوان ایران با ترکیب نسرین فرهادی، طیبه جعفری (چهارمحال و بختیاری)، معصومه زارعی، ندا پنجهباشی (خراسانرضوی)، بتول خلیل‌زاده، بتول جعفریان، رضوان میرزایی (کرمان)، مهری فلاحی (گیلان)، فرزانه حیدری (هرمزگان)، زینب ملکی، مژگان سعیدی (اصفهان) و زهرا دانایی (گلستان) با مربیگری مریم ایران‌منش، در این رقابت‌ها حضور یافت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری