اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۶۱۰
علی کریمی که با مسئولان باشگاه نفت به توافقات نهایی دست یافته تا فصل آینده سرمربی این تیم باشد این روزها با جدیت زیادی مشغول فراهم کردن وضعیت مناسب تیم نفت در لیگ پیش‌رو است.
۰۵:۰۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۶
وانانیوز|  با قطعی شدن حضور علی کریمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران مسئولان این باشگاه تحرک جدی‌تری در بازار نقل و انتقالات آغاز کردند و با تکمیل تیم بزرگسالان به زودی تمرینات تیم نفت زیر نظر علی کریمی آغاز خواهد شد.

* برای دستیاری کریمی در تیم نفت تقریباً کار علیرضا امامی‌فر قطعی شده و این در حالی است که کریمی به دنبال انتخاب یک مربی ایرانی دیگر هم برای کادر خود هست.

* ساکت الهامی که جزو گزینه‌های دستیاری کریمی بود در نهایت نامش از این لیست خارج شد اما هنوز رادولف پرتغالی شانس نفتی شدن دارد.

* تمرینات تیم نفت تهران در هفته پیش‌رو آغاز خواهد شد. قرار است شاگردان کریمی تمرینات خود را آغاز کنند و به همین منظور زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی و کمپ تیم ملی از گزینه‌های جدی نفتی‌ها برای انتخاب محل تمرین است.

* در هفته‌ای که پیش‌رو داریم قرار است به بازیکنان تیم نفت پول تزریق شود تا آنها با شرایط روحی بهتری در تمرینات حاضر شوند.

* حدود 10 الی 12 بازیکن هنوز با نفت قرارداد دارند  و کریمی در حال سنجش وضعیت آنها است. اما این در حالی است که بازیکنانی مثل میلاد فراهانی، علیرضا عزتی، ارسلان مطهری و... مدنظر کریمی برای باقی ماندن در نفت هستند هرچند که مسئولان باشگاه نفت تهران با پیگیری‌هایی که از کمیته بررسی وضعیت بازیکنان انجام می‌دهند تلاش می‌کنند تا بازیکنانی که از این تیم رفته یا قراردادشان را فسخ کردند به نفت برگردانند.

* پیام صادقیان، محمدرضا خانزاده، حمیدرضا علی عسگری، سامان نریمان جهان، رامین رضائیان، سامان آقازمانی و... از جمله بازیکنان مدنظر علی کریمی هستند تا امسال در تیم نفت بازی کنند و حتی با برخی از آنها مذاکرات جدی هم انجام شده است.

کریمی در حالی به شدت مشغول بستن تیم نفت است که هنوز قراردادش را با این باشگاه به صورت رسمی امضا نکرده و قرار است طی روزهای آینده به صورت رسمی با تیم نفت قرارداد امضا کند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین