اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۵۸۴
باشگاه نفت درباره نقل و انتقالات این تیم و بازیکنانی که مورد نظر علی کریمی سرمربی این تیم هستند، توضیحاتی را منتشر کرد.
۲۲:۲۰ - ۰۸ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| باشگاه نفت تهران درباره حضور علی کریمی در این تیم متنی را منتشر کرد: درباره گزینه‌های مدنظر علی کریمی در نقل و انتقالات برای عضویت در تیم نفت تهران گمانه زنی‌هایی از سوی برخی رسانه‌ها و همچنین کانال های تلگرامی صورت گرفته که این طبیعی است.

سخنگوی باشگاه نفت در این باره تاکید کرد کریمی هنوز لیست قطعی و نهایی خود را به باشگاه ارایه نکرده است و در حال حاضر خواستار تمدید قرارداد برخی نفرات فصل گذشته شده و برای جذب برخی نفرات جدید هم نظرات خود را اعلام داشته اما هنوز لیست نهایی خود را ارایه نکرده است.

کریمی در برخی پست‌ها دو گزینه را مدنظر دارد و به باشگاه اعلام داشته در صورت عدم توافق با گزینه اول سراغ گزینه بعدی بروند.

قدوسی در گفت و گو با سایت رسمی نفت تصریح کرد: براساس گمانه زنی ها از برخی نفرات بعنوان گزینه خرید کریمی نام برده شده که نام اغلب این نفرات ذکر شده مدنظر کریمی نیست. بعنوان مثال در حالی از خسوس و برخی گلرهای ایرانی بعنوان گزینه نفت یاد شده که کریمی خواهان ادامه همکاری با میلاد فراهانی شده و از آنجا که شهاب عادلی و صفرزایی هم با نفت قرارداد دارند و مورد تایید هم قرار گرفته اند نفت بدنبال گلر نیست.

وی درباره سوالات مکرر برخی هواداران و رسانه ها درباره اینکه از دژاگه نیز بعنوان گزینه خرید کریمی و نفت یاد می شود گفت: بازیکن مطرحی چون دژاگه تمایل به بازی در اروپا دارد و مدیر برنامه هایش نیز هر سال در فصل نقل و انتقالات و در واکنش به برخی اخبار منتشره این موضوع را اعلام داشته و روی آن تاکید کرده و حتی تیم هایی که اقدام به خریدهای میلیاردی و گرانقیمت می‌کنند نتوانسته اند حتی با دژاگه و نماینده شان مذاکره داشته باشند. نفت تهران هم در نقل و انتقالا‌ت بر اساس سقف قرارداد مدنظر وارد این بازار شده و کریمی هم این نکته را در انتخاب‌های خود لحاظ کرده اند. بر همین اساس نام دژاگه کاپیتان ارزشمند تیم ملی که تمایل به بازی در اروپا داشته و از گرانقیمت ترین ها محسوب می‌شود در لیست خرید نفت نبوده. البته ما جایز نمی‌دانیم درباره تک تک گمانه زنی ها اقدام به تایید یا تکذیب کنیم ولی با توجه به برخی ملاحظات و سوالات مکرر و همچنین اطلاع رسانی درباره چگونگی وضعیت نقل و انتقالات نفت لازم دیدیم به این نکات اشاره کنیم.

وی افزود: کریمی هم همین امروز عصر به بنده گفتند به رغم از دست رفتن زمان نمی‌خواهند در انتخاب نفرات و بستن تیم شتابزده عمل کنند و با بررسی همه جوانب نفرات مورد نظر خود را مورد به مورد و پست به پست به مدیریت باشگاه معرفی می‌کنند و در نهایت نیز جمع بندی خواهند کرد. همچنین باید بگویم کریمی درباره برخی نفرات با توجه به وضعیت لیست تیم و نیازهای موجود پس از شروع تمرینات تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین