اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۴۹۹
مسئولان باشگاه پرسپولیس به مهاجم ملی‌پوش خود که خواهان جدایی از این باشگاه است گفته‌اند تکلیف قطعی خود تا قبل از سفر پرسپولیس به اوکراین را اعلام کند.
۰۰:۰۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۶
وانانیوز|  با حضور ملی‌پوشان در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس کماکان مهدی طارمی در تمرینات حاضر نیست و از آنجایی که بحث لژیونر شدن این بازیکن به گوش می‌رسد وی با باشگاه‌ هماهنگ کرده که تا روشن شدن قطعی تکلیفش در تمرینات شرکت نکند.

این در حالی است که روز گذشته برانکو سرمربی پرسپولیس در مصاحبه‌ای که با خبرنگاران داشت عنوان کرد که طارمی برای جدایی از پرسپولیس نظر مثبت مسئولان باشگاه را به دست آورده و از این حیث مشکلی وجود نخواهد داشت اما موضوعی که در این میان مهم است این است که مبلغ رضایت‌نامه طارمی که مسئولان باشگاه پرسپولیس آن را 4 میلیارد تومان عنوان کرده‌اند چطور حل خواهد شد.

از طرفی شاگردان برانکو روز چهارشنبه هفته بعد تهران را به مقصد اوکراین ترک خواهند کرد و مسئولان باشگاه پرسپولیس به طارمی گفته‌اند که تا قبل از این سفر تکلیف قطعی خودش برای باقی ماندن در پرسپولیس یا جدایی از این تیم اعلام کند. چرا که در صورت جدایی قطعی این مهاجم پرسپولیسی‌ها باید به سرعت به دنبال جذب یک بازیکن و پر کردن جای خالی این مهاجم ملی‌پوش باشند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری