اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۴۹۴
سرپرست باشگاه گیتی‌پسند گفت: چطور می‌شود دو تیم در زمین مسابقه حضور داشته باشند و نماینده فدراسیون و داور اجازه برگزاری دهند، به یکباره شخصی بدون نامه شورای تأمین بازی را تعطیل کند.
۲۳:۴۷ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی پاسبانی در گفت‌وگویی، در مورد لغو دیدار دو تیم فوتسال هیأت‌ فوتبال استان قم و گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازی امروز که لغو شد یک سناریوی از پیش برنامه‌ریزی‌ و طراحی شده از طرف هیأت فوتبال قم، شخصی که خودش را ناصر شریفی معرفی می‌کرد و عنوان نمود حراست وزارت ورزش می‌باشم از قبل با این تیم هماهنگی کرده بود که این بازی برگزار نشود.

وی گفت: چگونه است ما امروز صبح جلسه‌ هماهنگی برگزار نمودیم و هیچ‌یک از نمایندگان تیم هیأت فوتبال حضور نداشتند و فقط ناظر مسابقه و داوران و نماینده حراست هم در این جلسه حضور داشت. آنها که می‌دانستن شورای تأمین اجازه برگزاری این مسابقه را نمی‌دهد، چرا تا ساعت 12 بعدازظهر که آن جلسه طول کشید، به ما اطلاع ندادند. شما مطمئن باشید امروز کارشکنی از طرف هیأت فوتبال استان قم به دلیل آماده نبودن تیم این هیأت این مشکلات به وجود آمد.

سرپرست گیتی‌پسند اظهار داشت: چطور می‌شود هر دو تیم در زمین مسابقه حضور داشته باشند و نماینده فدراسیون اجازه برگزاری مسابقه را دهند و از طرفی داور مسابقه تصمیم به شروع بازی بگیرد، به یکباره شخصی وارد شود بدون نامه شورای تأمین جلوی این مسابقه را بگیرد و بازی را تعطیل کند.

وی در پایان گفت: تمام برنامه‌های امروز از قبل پیش‌بینی شده بود و تمامش به خاطر اینکه تیم قمی آماده مسابقات نبود، این مسائل را به وجود آوردند تا این مسابقه برگزار نشود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین