اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۴۹۲
مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا که عصر امروز (چهارشنبه) به میزبانی سالن «فورس مانوری» برگزار شد، به پایان نرسید.
۲۳:۳۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از امروز (چهارشنبه) به میزبانی شهرهای «نام دین» و «نین بین» ویتنام آغاز شد.

نخستین روز رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا در ویتنام در حالی با پنج دیدار پیگیری شد که تیم بانک سرمایه نماینده ایران استراحت داشت.
مراسم افتتاحیه این رقابت ها نیز که عصر امروز (چهارشنبه) به میزبانی سالن «فورس مانوری» برگزار شد بعد از 20 دقیقه به علت قطعی برق ناتمام ماند و تیم های سالن مراسم را ترک کردند.
در این رقابت ها 13 تیم حضور دارند و تیم بانک سرمایه نیز در دومین حضور آسیایی خود به مصاف حریفان می رود، شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه امروز یک نوبت تمرین داشتند و عصر نیز دیدار نمایندگان دو کشور تایلند و ژاپن را در سالن شهر نین بین نظاره گر بود.
تیم والیبال بانک سرمایه فردا (پنج شنبه) در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف نماینده چین تایپه می رود که این مسابقه ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار می شود.
به رغم اینکه تیم ایران در نخستین دیدار در شهر دیگری به مصاف حریف تایپه ای خود می رود، به سرپرست تیم بانک سرمایه اعلام شده اگر دیر برگردید، از شام خبری نیست.
مصطفی کارخانه و مصطفی منطقی سرمربی و سرپرست تیم بانک سرمایه فردا (پنج شنبه) با شانریت دبیرکل کنفدراسیون آسیا قرار ملاقات دارند تا در زمینه مشکلات به وجود آمده در میزبانی ویتنامی ها صحبت کنند.
نتایج روز نخست این رقابت ها به قرار زیر است:
تویودا گوسی ترفوئرزا ژاپن 3 – نیروی هوایی وی سی تایلند صفر (25 بر 17، 27 بر 25 و 25 بر 20)
آلتای وی سی قزاقستان 3 – یان چای هنگ کنگ صفر (25 بر 15، 25 بر 21 و 25 بر 20)
العربی قطر 3 – کانرا هیت استرالیا صفر (25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 21)
با ئیک موتور پکن چین 3 – باشگاه تفرحی ورزشی مالدیو صفر (25 بر 11، 25 بر 9 و 25 بر 23)
باشگاه ورزشی ویتنام 3 – البحری عراق یک (22 بر 25، 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 23)

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیم ملی والیبال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری