اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۴۹۰
کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: در راهی که قرار گرفته‌ایم چه با درد و چه با مُسکن باید به تیم ملی خدمت کنیم.
۲۳:۱۷ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| رسول آقچه لی پس از پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال جوانان ایران برابر چین اظهار داشت: بازی بسیار حساسی برای هر دو تیم بود، چون هر دو تیم یک شکست در مرحله دوم داشتیم. جدال بین دو تیم آسیایی بود که شناخت بسیار خوبی از هم داشتیم. چینی ها جمعیت زیادی دارند و به همین دلیل در هر تورنمنت چند بازیکن جدید به ترکیب خود اضافه می کند و کار برای حریفان سخت می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با بازی خوبی که داشتیم و البته آنالیزهای دقیق کادر فنی توانستیم شکست در فینال مسابقات قهرمانی آسیا را در رقابت های جهانی جبران کنیم. فشار زیادی روی بازیکنان است و باید به خوبی وظایف خود را در زمین اجرا کنیم. در این راه به هر طریقی ممکن چه با درد و چه با مسکن باید به تیم ملی کشورمان خدمت کنیم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال جوانان ایران درمورد بازی فردا برابر لهستان عنوان کرد: بازی با لهستان بسیار سخت است، چون لهستان قهرمان مسابقات نوجوانان جهان است. آنها کاملاً با نظم و سیستم بازی می‌کنند، اما ما هم تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در این مسابقه پیروز شویم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در پنجمین روز رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان در جمهوری چک توانست با نتیجه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 17، 21 بر 25 ، 26 بر 24 ، 20 بر 25 و 15 بر 10  چین، قهرمان آسیا را شکست دهد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا در آخرین مسابقه خود در مرحله دوم در دیداری حساس از ساعت 20 برابر لهستان قرار می گیرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیم ملی والیبال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری