اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۴۸۲
پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازی با چین برای ما حکم مرگ و زندگی را داشت که با پیروزی پشت سر گذاشتیم.
۲۱:۴۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| جواد کریمی پس از پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال جوانان ایران برابر چین اظهار داشت: بازی سختی بود؛ چینی ها قهرمان جوانان آسیا بودند، اما با بازی خوبی که داشتیم توانستیم این تیم را به سختی شکست دهیم. دیدار با چین برای ما بازی مرگ و زندگی بود، چون اگر می باختیم عملاً حذف شده و به مرحله بعد صعود نمی کردیم. خدا را شکر توانستیم امروز برنده باشیم تا با امیدواری فردا برابر لهستان قرار بگیریم.

وی درمورد بازی فردا برابر لهستان خاطرنشان کرد: بازی با لهستان قطعاً سخت خواهد بود، چرا که لهستان تیم پرقدرتی است و در دوره گذشته رده نوجوانان عنوان قهرمانی را کسب کرد. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که لهستان را شکست دهیم و به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران که پیش از شروع مسابقات مصدوم بود، در خصوص شرایط بدنی خودش عنوان کرد: واقعیت این است که هنوز کاملاً خوب نشده ام و دردهای زیادی داریم. از ناحیه زانو که پارگی مینیسک داشتم هم کمی اذیتم می کند، اما کمرم با زحماتی که دکتر تیم می کشد بهتر است و با قرص به بازی ها می رسم. بخاطر تیم ملی کشورم بازی می کنم و امیدوارم در هر صورت تیم ایران موفق باشد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در پنجمین روز رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان در جمهوری چک توانست با نتیجه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 17، 21 بر 25 ، 26 بر 24 ، 20 بر 25 و 15 بر 10  چین، قهرمان آسیا را شکست دهد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا در آخرین مسابقه خود در مرحله دوم در دیداری حساس از ساعت 20 برابر لهستان قرار می گیرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری