اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۴۸۱
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان چین پس از شکست برابر ایران گفت: بازیکنانم به خوبی جنگیدند، اما افسوس که باختیم.
۲۱:۳۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز|  جو جنین، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان چین پس از شکست 3 بر 2 تیم ملی والیبال جوانان چین برابر ایران اظهار داشت: بازیکنانم امروز بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتند. آنها به خوبی جنگیدند و نهایت تلاش خود را کردند. افسوس می خورم که در نهایت باختیم و نتوانستیم در ست پایانی پیروز شویم و بازی را ببریم.

وی ادامه داد: این بازی در واقع برای هر دو تیم در بین سه بازی پیش رو از اهمیت بیشتری برخوردار بود. هم ایران و هم چین بسیار برای پیروزی تلاش کردند و تغییرات زیادی را در بازی شاهد بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان چین خاطرنشان کرد: در نهایت از نظر تکنیکی نتوانستیم عملکرد خوبی در برابر ایران داشته باشیم و شکست خوردیم. به هر حال این بازی برای ما بسیار مهم بود، اما ایران از ما بهتر بود.

ژی هائو لوئی، کاپیتان جوانان چین هم گفت: متاسفم که نتوانستیم در ست سوم پیروز شویم که اگر این ست را می بردیم، به نظرم می توانستیم نتیجه بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در پنجمین روز رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان در جمهوری چک توانست با نتیجه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 17، 21 بر 25 ، 26 بر 24 ، 20 بر 25 و 15 بر 10  چین، قهرمان آسیا را شکست دهد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا در آخرین مسابقه خود در مرحله دوم در دیداری حساس از ساعت 20 برابر لهستان قرار می گیرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری