اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۴۷۱
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: تیم های ایران و چین نوساناتی داشتند که فکر می کنم برای این رده سنی طبیعی هم باشد.
۱۹:۰۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| بهروز عطایی پس از پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال جوانان ایران برابر چین اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و من با کلمه انتقام چندان موافق نیستم، چراکه در ورزش همیشه برد و باخت هست. ما این بار شکست فینال مسابقات قهرمانی آسیا برابر چین را جبران کردیم. در مرحله ای هستیم که هر تیمی بازنده شود شانس چندانی برای صعود به مرحله بعد نخواهد داشت.

وی ادامه داد: هر دو تیم با فشار زیادی بازی کردند و تغییرات متعددی در ترکیب هر دو تیم ایجاد شد. هر دو تیم نوساناتی داشتند که فکر می کنم برای این رده سنی طبیعی هم باشد. ست هایی که با پیروزی پشت سر گذاشتم کم خطا تر ظاهر شدیم، اما نباید فراموش کنیم که چین چه تیم پرقدرتی است. خوشحالم که پیروز شدیم و توانستیم مردم کشورمان را شاد کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: بازی فردا با لهستان بسیار سخت است؛ لهستان قهرمان نوجوانان جهان است ودر دو سال اخیر هیچ شکستی در تمام رده هایی که حضور داشته تجربه نکرده است و کارمان بسیار سخت است.

عطایی افزود: اگر لهستان امروز بتواند با نتیجه خیلی خوب کوبا را شکست دهد شانس ما برای صعود کردن خیلی زیاد می شود و امیدوارم آنچه صلاح ایران است رخ بدهد. ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و برای هر امتیاز جنگیدیم. خوشحالم که شاگردانم با عملکردی قابل قبول مورد تایید مردم ایران قرار گرفتند. امیدوارم روند مسابقات به گونه ای شود که ما هم بتوانیم به هدف خود برسیم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا در آخرین مسابقه خود در مرحله دوم در دیداری حساس از ساعت 20 برابر لهستان قرار می گیرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری