اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۴۳۹
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: فوتسال در کشورمان خیلی مظلوم واقع شده و امیدواریم هر چه زودتر از این وضعیت فلاکت‌بار نجات پیدا کند.
۱۷:۰۷ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین شمس، پیشکسوت فوتسال کشورمان در گفت‌وگویی گفت: متأسفانه فوتسال در کشور ما خیلی مظلوم واقع شده و بعد از اینکه تیم ملی فوتبال با موفقیت به جام جهانی راه پیدا کرد، این توقع از فدراسیون می‌رفت که به فوتسال و فوتسال ساحلی رسیدگی بیشتری کند، ولی متأسفانه به فوتسال کم‌لطفی می‌شود. عدم پوشش تلویزیونی و حضور نداشتن اسپانسرها باعث شد که تیم‌ها هیچ رغبتی برای حضور در لیگ نداشته باشند. چند تیم هم که اصلاً مدارک تحویل سازمان لیگ نداده‌اند و بعضی‌ از بازی‌ها هم که لغو شده، این یک فاجعه است. امیدوار هستیم با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال به جام جهانی راه یافته، فدراسیون توجه بیشتری به فوتسال کند. آقای تاج و کفاشیان واقعاً به فوتسال علاقه دارند، ولی باید وقت بیشتری برای آن بگذارند تا فوتسال از این حالت خارج شود. واقعاً جای تأسف دارد که تیم سوم دنیا در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا، وضعیت مناسبی ندارد که امیدواریم با درایت آقای تاج و همکارانشان فوتسال از این حالت خارج شود و بتوانیم مجدداً مقام قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم که خیلی هم امیدوار هستیم ایران میزبان باشد. 

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در خصوص پاداش‌های تیم ملی بعد از کسب عنوان سومی جهان اظهار داشت: متأسفانه هنوز پاداش جام جهانی که بچه‌ها موفق به کسب عنوان سوم آن شدند هنوز پرداخت نشده، ولی انگار تاریخی برای آن مشخص شده، یک ضرب‌المثلی است که می‌گوید تا عرق کارگر خشک نشده مزد او را بدهید، ولی بچه‌ها نزدیک به یک سال است که منتظر این پول هستند که امیدواریم هر چه زودتر این پاداش پرداخت شود تا بچه‌ها باانگیزه‌تر در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند. 

وی در خصوص اداره کمیته فوتسال با سرپرستی افزود: متأسفانه هنوز نه تکلیف سرپرست کمیته فوتسال مشخص است، نه تکلیف دبیری کمیته، که امیدواریم هر چه زودتر تکلیف آنها مشخص شود و افراد شایسته و فوتسالی با گرفتن حکم ریاست، به کارشان ادامه دهند تا فدراسیون و سایر نهادهای آن بتوانند با عشق و علاقه‌ای که به فوتسال دارند، این ورزش را از این وضعیت فلاکت‌بار نجات دهند. 

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری