اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۴۰۷
بازیکن جدید تیم استقلال گفت: سازمان لیگ فسخ من را مُهر نکرد و مسئولان باشگاه نفت هم به من گفته‌اند که باید به این تیم برگردم.
۱۴:۰۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| سینا خادم‌پور در گفت‌وگویی، درخصوص حضورش در اردوهای تیم ملی امید در آستانه بازی‌های مقدماتی المپیک 2020 توکیو گفت: تمرینات و اردوهای ما آغاز شده و روز گذشته اولین روز تمرینی ما بود. البته حدود 10 بازیکن در این اردو حضور نداشتند اما من با کسب اجازه از آقای منصوریان در اردوی تیم ملی امید حاضر شدم چرا که می‌خواهم پله‌های ترقی فوتبال را طی کنم. البته در استقلال هم مشغول تمرینات بدنسازی و پرفشار بودیم اما با کسب اجازه از سرمربی تیم، به اردوی تیم ملی امید آمدم. خوشبختانه اینجا همه چیز خوب است و همه تلاشمان را می‌کنیم تا به المپیک راه یابیم. البته ما یک اردوی دیگر از 15 تیرماه داریم و پس از آن در 23 یا 24 تیرماه عازم قرقیزستان خواهیم شد تا در مسابقات مقدماتی المپیک 2020 حاضر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدواری که تیم امید به المپیک برود، اظهار داشت: آقای پیروانی شاکله اصلی تیم امید را بر مبنای تیم جوانان گذاشته و استخوان‌بندی اصلی تیم همان تیمی است که در جام جهانی جوانان حضور پیدا کرد. ما چند سال کنار هم بازی کردیم و به خوبی از هم شناخت داریم البته چند بازیکن لیگ برتری که یکی دو سال از ما بزرگتر هستند اما سنشان به حضور در المپیک نمی‌رسد همراه ما در مسابقات مقدماتی حاضر خواهند بود.این بازیکنان نظیر صادق محرمی، میلاد سرلک و ... تجربه خوبی دارند و می‌توانند به ما کمک کنند. با این همه استخوان‌بندی تیم ما همان تیمی است که در این 2-3 سال کنار هم حضور داشت و در جام جهانی جوانان در کره جنوبی کنار هم بازی کرد.

خادم‌پور درباره جدایی‌اش از نفت تهران و پیوستن به استقلال تصریح کرد: واقعیت موضوع این است که من از نفت جدا شدم و به استقلال پیوستم حتی با وجود پیشنهادهایی که از پرسپولیس، ذوب‌آهن و ... داشتم استقلال را انتخاب کردم چرا که با علیرضا منصوریان در نفت کار کردم و او به خوبی از شرایط فنی من آگاه است. البته یک موضوع باعث ترس و نگرانی من شده و آن این است که جلوی فسخ‌های یک‌طرفه گرفته شده اما امیدوارم این موضوع شامل حال من نشود چون در این صورت مجبور هستم به نفت برگردم. صحبتی با مسئولان باشگاه نفت انجام دادم و آنها به من گفتند که من باید به نفت برگردم چون فسخ من قانونی نبوده است.

وی افزود: مسئولان باشگاه نفت به من گفتند که تو با ما قرارداد داری و بازیکن ما هستی. البته هیأت فوتبال برگه فسخ قرارداد من را مُهر کرد اما سازمان لیگ این کار را نکرد. آنها برگه فسخ یک‌طرفه من را مهر نکردند و حالا با این شرایط منتظر هستند تا ببینند تکلیف من چه خواهد شد. از 100 درصد قراردادی که با نفت بسته بودم فقط 20 درصد آن را گرفتم و فکر می‌کنم طی امروز و فردا وضعیت من مشخص شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین