اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۳۷۰
مدافع ایرانی تیم اف سی سئول کره جنوبی در خصوص پیوستنش به این باشگاه اظهار داشت: خواهان بازی در جام جهانی 2018 همراه با تیم ملی ایران و قهرمانی در لیگ کره جنوبی هستم.
۱۱:۲۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| خالد شفیعی که فصل قبل در تیم تراکتورسازی تبریز بازی می‌کرد این فصل به تیم اف سی سئول پیوست تا رویایش را در لیگ کره جنوبی ادامه دهد.

مدافع 29 ساله ایرانی در خصوص پیوستنش اظهار داشت: خواهان بازی در جام جهانی روسیه و قهرمانی در لیگ کره جنوبی هستم و تمام سعیم را برای رسیدن به آنها انجام خواهم داد.

وی ادامه داد: وقتی به بازیکنان تیم ملی پیشنهادم از اف سی سئول کره جنوبی را گفتم آنها بسیار استقبال کرده و به من توصیه کردند که هرگز این موقعیت را از دست ندهم.

اولین لژیونر ایرانی در لیگ کره تصریح کرد: در ایران زیر فشار به خوبی بازی کردم و معتقدم در لیگ K-League موفق خواهم بود.

شفیعی در خصوص این لیگ گفت: من بازی‌های تیم های باشگاهی کره جنوبی مقابل تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را نگاه می‌کردم و معتقدم که این لیگ تیم‌های خوبی داشته و خوشحالم که به اف سی سئول پیوسته‌ام. زیرا این تیم مستحکم و باثبات بازی کرده که می‌توانم از این خصوصیت سود ببرم.

وی ادامه داد: می‌خواهم با این تیم برای دومین بار پیاپی قهرمان لیگ کره جنوبی شوم و با گلزنی و پیشرفت سهمی در موفقیت تیم داشته باشم.

شفیعی در انتها نیز خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ملی کره جنوبی به همراه ایران به جام جهانی روسیه صعود کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین