اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۳۶۹
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 21 سال اسپانیا پس از صعود تیمش به فینال جام ملت‌های زیر 21 سال اروپا گفت: مربی که در تیمش سائول را دارد خوشبخت است، خوشحالم که چنین ستاره‌ای را در این تورنمنت در اختیار دارم.
۱۱:۲۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| آلبرت سلادس سرمربی 41 ساله تیم ملی فوتبال زیر 21 سال اسپانیا با تیمش از سد ایتالیا گذشت و راهی فینال جام ملت‌های زیر 21 سال اروپا - 2017 شد.

او که در دوران بازیگری خود در بارسلونای دهه 90 میلادی خوش درخشیده و از سال 2000 تا 2005 در ترکیب رئال مادرید یک هافبک تدافعی کم نظیر بود، پس از بازنشستگی دوره مربیگری و مدیریت ورزش را در آکادمی رئال مادرید، سلتا ویگو، یوفا و فیفا گذراند و با تیم جوانان اسپانیا به افتخارات زیادی دست پیدا کرد تا در نهایت سکان هدایت تیم ملی فوتبال زیر 21 سال اسپانیا را به او واگذار کردند.

آلبرت سلادس لوپس شب گذشته پس از هت‌تریک سائول، ستاره گلزن تیم فوتبال باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا و پیروزی تیمش برابر ایتالیا در جمع خبرنگاران گفت: مربی که در تیمش سائول را دارد خوشبخت است، خوشحالم که چنین ستاره‌ای را در این تورنمنت در اختیار دارم. این جوانان سرمایه‌های آینده فوتبال اسپانیا هستند اما در این لحظات توان فکر کردن به آینده را ندارم، فقط به قهرمانی می‌اندیشم و به بازیکنانم گفته‌ام که اگر دوم شویم یعنی به هیچ جایگاهی نرسیده‌ایم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری