اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۳۵۶
منشا در اولین مصاحبه بعد از بازگشت به تهران گفت: «پرسپولیس تیم خوبی است و از حضور در این تیم احساس خوبی دارم. با پرسپولیس قرارداد ۲ ساله بسته‌ام و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
۱۰:۰۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| گادوین منشا بامداد چهارشنبه به تهران رسید و بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس از عصر همان روز در تمرینات شرکت کرد. مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس مطابق انتظار پیراهن شماره 90 را در اختیار گرفت و با خوشامدگویی برانکو با تیم جدیدش شروع کرد.


منشا در اولین مصاحبه بعد از بازگشت به تهران گفت: «پرسپولیس تیم خوبی است و از حضور در این تیم احساس خوبی دارم. با پرسپولیس قرارداد ۲ ساله بسته‌ام و مشکلی از این بابت وجود ندارد. لازم باشد مدت قراردادم را بیشتر هم خواهم کرد.»


او درباره کار کردن با برانکو هم گفت: «با او کار نکردم اما می‌دانم مربی بسیار خوبی است.»


این مهاجم در خصوص رقابت با طارمی هم گفت: «من با طارمی رفاقت دارم و رقابتی با او ندارم. از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت.»


ساعتی بعد منشا در پیامی در صفحه مجازی هم نوشت: «خدا را شکر به خاطر شرایطی که فراهم آورد و من و خانواده‌ام به خاطر اینکه عضوی از این باشگاه شده‌ایم خوشحالیم. از هواداران به خاطر حمایتشان قدردانی می‌کنم و اینکه از روز اول همراه من بودند تا الان که همه چیز رنگ واقعیت گرفت. نمی‌دانم چه چیزی بگویم اما فقط می‌خواهم تشکر کنم از شما و به زودی در زمین شما را می‌بینم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری