اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۳۴۴
ملی‌پوش تنیس روی میز پتروشیمی گفت: در دو بازی آینده قهرمان لیگ خواهیم شد و نمی‌گذاریم به مسابقه پنجم بکشد.
۰۵:۲۳ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| افشین نوروزی در گفت‌وگویی، در مورد دو بازی اول فینال لیگ برتر تنیس روی میز که با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: تایدواتر تیم جوان و خوش آتیه است است که بازیکنان خوب و با انگیزه‌ای دارد. ما هم در دور مقدماتی دو بار با این تیم بازی کردیم که 4 بر 2 و 5 بر یک برده بودیم، اما در بازی فینال وقفه‌ای که افتاده بود، در کار ما تاثیر گذاشت و نتوانستیم آن هماهنگی لازم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: تعدادی از بازیکنان ما در اردو و مسابقات ملی بودند و با سایر بازیکنان تمرینات خوب و منسجمی را نداشتند، اما از روز جمعه که در ماهشهر حضور خواهیم داشت فرصت خوبی است که به آمادگی و هماهنگی مناسب برسیم و با استفاده از شرایط میزبانی قهرمان شویم.

ملی پوش تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام با تاکید بر اینکه در دو بازی آینده تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کنیم، گفت: هر پیروزی نیم امتیاز دارد و در حال حاضر فقط به 3.5 امتیاز برای قهرمانی نیاز داریم و در دو بازی آینده اگر یک برد و یک مساوی کسب کنیم کار تمام خواهد شد و نیازی به مسابقه پنجم نخواهد بود. تمام بچه‌ها انگیزه دارند و با تمرکز بالا و جنگندگی لازم به مصاف حریف می‌رویم.

نوروزی که چند سالی در دانشگاه آزاد بازی کرده است در مورد مشکلات این تیم با فدراسیون و کناره‌گیری اش از لیگ عنوان کرد: دانشگاه آزاد تیم خوب و قدیمی است و در این سال‌ها هم با وجود یک سری محدودیت‌ها همیشه یکی از مدعیان بوده است. تنیس روی میز یک ورزش دانشگاهی است و حضور آنها هم به سود خودشان، هم فدراسیون و هم تنیس روی میز کشور است و نبودشان ضرر خواهد بود.

وی ادامه داد: اما این شرایط یعنی نبود تیم در لیگ نباید ابزاری برای باشگاه‌ها باشد که هرطور می‌خواهند رفتار کنند. باید شخصیت جامعه تنیس روی میز حفظ شود و امیدوارم فدراسیون بتواند تیم‌های خوبی را جایگزین کند.

بازی های سوم و چهارم ینال لیگ برتر تنیس روی میز روزهای 17 و 18 تیرماه در ماهشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری