اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۳۴۱
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کوبا گفت: فکر می کنم بازی ما نسبت به قبل باثبات تر شده است.
۰۴:۵۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز|  تیم ملی والیبال جوانان ایران در پنجمین روز رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان از ساعت 20 در شهر برنو چهارمین مسابقه خود را برابر کوبا برگزار کرد که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 22 بر 25 ، 23 بر 25 و 25 بر 19 ، 25 بر 13 و 15 بر 8  به سود کوبا خاتمه پیدا کرد.

نیکولاس ویوز کافگنی، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کوبا درمورد این پیروزی اظهار داشت: بازی امروز به درازا کشید و طولانی شد. فکر می کنم بازی ما نسبت به قبل باثبات تر شده است. هدف اصلی ما پیروزی و کسب نتیجه بود.

وی ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود. ایران خیلی خوب بازی کرد، اما در نهایت ما توانستیم کمی بهتر بازی کنیم و مسابقه را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کوبا در مورد بازی بعدی تیمش برابر لهستان نیز گفت: در بازی بعد هم مطمئناً به دنبال پیروزی خواهیم بود.

همچنین آدریان ادواردو گوید، کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان کوبا درمورد پیروزی تیمش گفت: فکر می کنم خوب توانستیم بازی را به دست بگیریم و برای کسب پیروزی به خوبی جنگیدیم. از پس کاری سخت در برابر ایران برآمدیم.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری