اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۲۹۲
کاروان ورزشی ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا در حالی عازم مسابقات جهانی اسپانیا شد که ویزای ۴۰ نفر صادر نشد.
۱۷:۴۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| بیست‌ویکمین دوره مسابقات جهانی ورزشکارانبیماران خاص و پیوند اعضا در حالی از چهارم تا یازدهم تیرماه در مالاگای اسپانیا برگزار خواهد شد که اعزام کاروان کشورمان به این مسابقات با حواشی زیادی همراه بود.

کاروان ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان در حالی، صبح شنبه (سوم تیرماه) برای شرکت در بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی راهی اسپانیا شد که تعداد زیادی از ورزشکاران و مربیان نتوانستند این تیم را در این سفر همراهی کنند.

یکی از اعضای این تیم در این باره گفت: فدراسیون در آخرین لحظات به ما اعلام کرد که سفارت اسپانیا ویزای 40 نفر را صادر نکرده است. بسیاری از این ورزشکاران که در اردوی تیم ملی حضور داشتند بعد از اینکه متوجه شدند نمی‌توانند عازم مسابقات شوند با ناراحتی شدید گریه کردند به طوری که 2 مرتبه اورژانس برای رسیدگی به حال ملی‌پوشان به اردو آمد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون خیلی دیر برای درخواست ویزا اقدام کرده‌ بودند که ویزای تعداد زیادی نشد. نمی‌دانم آیا نفراتی که اعزام شدند از قبل هماهنگ شده بود یا واقعا حرف فدراسیون درست است. در حالی‌که سفارتخانه‌های خارجی در ایران روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل هستند، اما مسئولان فدراسیون اعلام کردند که روز شنبه ویزاها را گرفته‌اند و وقتی ما گفتیم چطور ممکن است روز شنبه ویزا صادر شده باشد در حالی که سفارت تعطیل است گفتند برای ما سفارت را باز می‌کنند.

البته روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا در این رابطه اطلاعیه زیر را صادر کرده است:

«سفارت اسپانیا با تمام تلاش‌های فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا ویزای 40 ورزشکار را صادر نکرد. با این حال 40 ورزشکار دیگر در رشته‌های دو و میدانی، شنا، دارت، بولینگ، تنیس روی میز، بدمینتون، پتانک، اسکواش، پدل تنیس، دوچرخه سواری و دو جاده رقابت خواهند کرد.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری