اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۲۷۳
عضو جدید هیات مدیره استقلال گفت: براى استقلال درآمدى ثابت و پایدار ایجاد خواهیم کرد و شکل آن باشگاه خواهد بود.
۱۵:۱۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| اکبر عباسى ملکى اظهار داشت: این تیم متعلق به مردم است و براى آن درآمدى ثابت و پایدار ایجاد خواهیم کرد. شکل آن باشگاه خواهد بود و رشته‌هاى پایه و پر مدال و همینطور آکادمى رده هاى پایه استقلال فعال تر از همیشه خواهند شد

عباسى ملکى افزود: بیش از ٣٧ سال است در بخش پولى و بانکى کار کرده‌ام و تجربه مدیریت و اداره فعالیت‌هاى کلان اقتصادى را داریم و در هر موقعیت مدیریتى که حضور داشتم تلاش کردم اثرگذارى کنیم.

عضو جدید هیات مدیره استقلال معتقد است بخش مهمى از بدهى هاى انباشته استقلال در بخش مالیات‌ها است و بزودى تعیین و تکلیف خواهد شد.

ملکى گفت : مشاور هاشمى طبا بوده‌ام و در سال‌هاى مسئولیتم در بانک کشاورزى بانى ایجاد کشتى و دوومیدانى براى روستاییان هستم و برخی از قهرمانان ملى ایران مانند علىرضا دبیر در آن زمان از شهر رى از همین رقابت‌ها به دنیاى قهرمانى وارد شدند. کمیته ورزش بانک کشاورزى در سال‌هاى ٦٩ و ١٣٧٠ متشکل از پرویز سیروس پور، محمدرضا طالقانى، صدرالدین کاظمى و مرحوم حسین حصارى بود در دوومیدانى هم احد برنجى به مجموعه ما کمک مى‌کرد.
عباسى ملکى افزود: 62 سال سن دارم و در سال‌هاى ورزشى خودم عمدتا دروازه‌بان و در رشته‌هاى بسکتبال و دوومیدانى هم فعالیت در اندازه ورزش دانشجویى و دانش آموزى داشتم.

وی گفت: وزیر محترم و مجمع عمومى باشگاه، ترکیب بسیار کارآمد و با تجربه‌اى را براى هیات مدیره استقلال انتخاب کرده‌اند و انشاالله با حمایت هواداران، دوستداران و بزرگان این تیم و همینطور وزارت ورزش و جوانان، روزهاى موفق‌ترى پیش روى این باشگاه است.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری