اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۲۶۶
بالاخره پس از كش و قوس‌هاي فراوان عليرضا بيرانوند، تصميم گرفت قيد پيشنهاد فنرباغچه را زده و در پرسپوليس بماند.
۱۴:۲۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| گلر شماره يك تيم ملي بر خلاف برخي فوتباليست‌هاي وطني پيشنهاد واقعي از تركيه داشت و حتي رسانه‌هاي CNN ترك،‌ مليت و صباح هم آن را تأييد كردند. بيرانوند به لطف عملكرد خيره كننده در تيم ملي و نخوردن حتي يك گل(!) در مسابقات مرحله نهايي انتخابي جام جهاني 2018 توجه تيم مطرح و پرطرفدار فنرباغچه را به خود جلب كرد. او مي‌توانست با تحت فشار گذاشتن باشگاه، موش و گربه بازي به سبك برخي بازيكنان و گرفتن رضايتنامه به هر شكل ممكن رويه ديگري در پيش گرفت. بيرانوند تماس ترك‌ها را بي‌پاسخ گذاشت و همه چيز را به باشگاه پرسپوليس واگذار كرد چون تا سال 1400 با اين تيم قرارداد داشت. رفتار حرفه‌اي و صادقانه عليرضا بيرانوند مي‌تواند الگويي براي برخي فوتباليست‌هاي داخلي باشد كه با پيش كشيدن پيشنهادات خيالي آن سوي آبي و به لطف تبليغات دروغين باشگاه‌ها را مي‌دوشند! ديروز و پس از قطعي شدن ماندن بيرانوند در پرسپوليس دقايقي با او گپ زديم كه مثل هميشه صادقانه حرف زد.

* بالاخره در پرسپوليس ماندگار شدي؟

بله، اين تصميمي بود كه با قلبم گرفتم. شايد اگر مي‌خواستم جور ديگري باشم يا به اروپا، پول و اين مسائل فكر كنم بايد هر طوري بود مي‌رفتم اما نداي قلبي‌ام گفت كه بمانم.

* نظر باشگاه چه بود؟

آقايان طاهري و تركاشوند هميشه به من لطف داشته و دارند. آنها مي‌دانند من آدم صادقي هستم و حتي تعصب خودم به پرسپوليس را با تمديد قرارداد تا سال 1400 ثابت كردم. در ماجراي پيشنهاد فنرباغچه هم همه چيز را بر عهده باشگاه گذاشتم چون قرارداد داشتم و خودم سكوت كردم.

* فردا روز بابت تصميم جديدت و ماندن در پرسپوليس و نرفتن به فنرباغچه پشيمان نمي‌شوي؟

اميدوارم اين‌طور نشود. من اهداف بزرگي در سر دارم كه ان‌شاءا... به آن برسم.

* مثلاً چه اهدافي؟

(بعد از كمي مكث) مي‌خواهم قهرماني ليگ هفدهم و بعد ليگ قهرمانان آسيا را در كنار هواداران پرسپوليس جشن بگيرم. اين پرسپوليس پتانسيل زيادي دارد و اميدوارم با حمايت مسئولان و مردم به قهرماني آسيا هم برسيم.

* ظاهراً برانكو هم گفته بود جلوي پيشرفت بيرانوند را نمي‌گيرم؛ نظري نداري؟

اين لطف برانكو را نشان مي‌دهد. گفتم كه مي‌توانستم بروم ولي با قلبم تصميم گرفتم بمانم.

* اصولاً عليرضا بيرانوند آدمي احساساتي است؛ قبول داري؟

خب من اين‌جور هستم. معمولاً روي احساس تصميم مي‌گيرم و اين بار هم خواستم بمانم.

* مصاحبه ما به پايان رسيد؛ صحبتي با هواداران پرسپوليس نداري؟

بنويسيد مخلص همه هواداران پرسپوليس هم هستم!

اما بشنويد از «مصطفي سليماني» وكيل عليرضا بيرانوند كه در خصوص ماندن گلر ملي‌پوش در پرسپوليس مي‌گويد: شرايط انتقال عليرضا بيرانوند به باشگاه معتبر فنرباغچه مهيا بود. باشگاه تركيه‌اي هم نماينده خود را به ايران فرستاد و چندين مرتبه با ما تماس گرفت كه با توجه به اينكه بيرانوند با پرسپوليس قرارداد داشت همه چيز را بر عهده باشگاه گذاشتيم. عليرضا در اين مدت رفتاري حرفه‌اي نشان داد و تابع تصميم باشگاه پرسپوليس بود. دست آخر هم خودش به من گفت مي خواهد در پرسپوليس بماند و به تيم محبوبش براي دفاع از عنوان قهرماني كمك كند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری