اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۲۶۱
فرزان عاشورزاده نماینده وزن 68- کیلوگرم تیم ملی مردان در سومین دیدار نماینده مراکش را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
۱۳:۲۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| چهارمین روز از بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017، از صبح امروز (سه شنبه) با برگزاری مبارزات مرحله مقدماتی اوزان 53- و 73+ کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز شده است. اکرم خدابنده در بخش بانوان امروز نماینده کشورمان بود که در دومین مبارزه خود با شکست مقابل نماینده مکزیک از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

امروز(سه شنبه)فرزان عاشورزاده پس از یک‌ دور استراحت، در گام نخست به مصاف «المصطفی سید» رفت و با نتیجه 25 بر 5 پیروز این میدان شد.در ادامه مسابقات نماینده کشورمان به مصاف "الماس موکامیروف" از قزاقستان رفت و این دیدار هم با نتیجه15 بر3 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

عاشورزاده در سومین مبارزه خود به مصاف نماینده مراکش رفت و این دیدار در راند اول با نتیجه 7 بر 5 به سود فرزان به پایان رسید. این دیدار در راند دوم نیز با نتیجه 22 بر 10 به سود عاشورزاده اعلام شد. راند سوم این دیدار هم با نتیجه 29 بر 15 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. عاشورزاده با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

وی برای رسیدن به مدال برنز باید با برنده دیدار روسیه و بلژیک بازی کند.

لازم به یادآوری است، تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب 8 هوگوپوش و تیم ملی بانوان نیز با ترکیب 6 ملی پوش راهی مسابقات جهانی کره جنوبی شده‌اند که در سه روز نخست این مسابقات 5 نفر از ملی پوشان در مجموع مردان و بانوان به دیدار حریفان خود رفته اند، آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته‌اند. ناهید کیانی، ملکیا میرحسینی، اکرم خدابنده و ابوالفضل یعقوبی هم از دور رقابت‌ها حذف شده‌اند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین