اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۲۵۰
سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران،‌ گفت: برخی مربیان و مدیران وقتی در تیم ملی هستند تفکر حمایتی دارند اما وقتی به عرصه باشگاهی می‌روند نگاهشان به طور کامل تغییر می‌کند.
۱۲:۲۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین اخوت در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت تیم ملی امید ایران، گفت: امروز اولین دور اردوی تیم ملی امید تا 10 تیر آغاز می‌شود. اولین جلسه تمرینی ما از ساعت 18 در زمین آکادمی فوتبال برگزار می‌شود. در اردوی اول 26 بازیکن دعوت شدند. اردوی بعدی ما از 15 تیر تا زمان پرواز به قرقیزستان است. اعضای تیم به درخواست کادرفنی دو روز زودتر از زمان معمول 24 تیر عازم قرقیزستان می شوند.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان دعوت شده به اردوی 15 تیر همین نفرات اردوی فعلی هستند،‌خاطرنشان کرد: قطعا بازیکنان این اردو با نظر کادرفنی تغییر می‌کنند. یک لیست 50 نفره را ریجستر کردیم و افرادی که صلاحیت داشته باشند از سوی کادرفنی برای حضور در مسابقات انتخاب می‌شود.

سرپرست تیم ملی امید در مورد اینکه اردوی این تیم همزمان با فصل آماده سازی باشگاه‌ها است و شاید برخی تیم‌ها بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید نگذارند، گفت: این پیشبینی را داریم که شاید تعدادی از نفرات نرسند. باید اولویت را به تیم ملی داد. متاسفانه خیلی از بازیکنان و مدیران فوتبال ما وقتی در تیم ملی هستند یک جور صحبت می‌کنند و وقتی فعالیت خود را در سطح باشگاه دنبال می‌کنند یک تفکر و عقیده دیگر دارند. باید فدراسیون طرز تفکری را حاکم کند که هرکسی در هر شرایطی هست نگاه ملی داشته باشد. کار باشگاهی باید منجر به این شود که یک تیم ملی قوی داشته باشیم. بسیاری از مشکلات به خاطر این است که باشگاه‌ها به موضوع تیم ملی امید نگاه ملی ندارند.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه اعلام کرده بازیکن خود را در اختیار نمی‌گذارد، عنوان کرد: کسی چیزی به من اعلام نکرده و فقط باشگاه سپاهان با ارائه مدارک پزشکی اعلام کرده میلاد سرلک نمی‌تواند به اردو بیاید. شاید برخی مربیان با امیرحسین پیروانی صحبت کرده باشند اما تا به این لحظه کسی چیزی به من نگفته است.

اخوت در مورد اینکه آیا بازی دوستانه‌ای در نظر گرفته شده است، گفت: درخواست دو بازی دوستانه با تیم ملی سوریه در تاریخ 17 و 20 تیر را کرده بودیم که ظاهرا در آن تاریخ زمان آماده‌سازی تیم ملی سوریه است که با این موضوع موافقت نکرده‌اند. فدراسیون رایزنی می‌کند تا شرایط خوبی برای این تیم فراهم شود.

سرپرست تیم ملی امید در مورد ارزیابی‌اش از گروه تیم ملی امید، اظهار داشت:‌ بنا بر جدول مسابقات قرقیزستان، عمان و سریلانکا در گروه ما بودند. سریلانکا از مسابقات کناره‌گیری کرد. عمان تیم بسیار خوبی دارد و قرقیزستان هم میزبان است. باید حریفان را جدی گرفت. تیم فعلی بازیکنانی هستند که از جوانان به رده امید رسیدند. این بازیکنان هنوز به تنه به تنه با بازیکنان امید نشدند. باید آنها را آماده کرد تا به شرایط ایده‌آل برسند. اگر از این مرحله عبور کنیم تا مسابقات نهایی که بهمن‌ماه در چین برگزار می‌شود می‌توانیم شرایط را بهتر کنیم.

وی در مورد اینکه قدیمی‌ترین عضو تیم ملی امید است، تصریح کرد: بله بنده افتخار همکاری با محمد خاکپور،‌ نلو وینگادا و هومن افاضلی را دارم و امروز هم کار را در کنار امیر حسین پیروانی آغاز می‌کنم. سعید عزیزیان هم در دوره قبل بعد از حضور محمد خاکپور در کنار ما بود.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری