اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۲۴۷
فرزان عاشورزاده نماینده وزن 68- کیلوگرم تیم ملی مردان در دومین دیدار نماینده قزاقستان را شکست داد و به مرحله سوم مسابقات راه یافت.
۱۱:۴۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| چهارمین روز از بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017، از صبح امروز (سه شنبه) با برگزاری مبارزات مرحله مقدماتی اوزان 53- و 73+ کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز شده است که اکرم خدابنده و فرزان عاشورزاده به عنوان نمایندگان کشورمان در این اوزان به مصاف رقبایشان می‌روند. در وزن 53- کیلوگرم نیز ایران نماینده‌ای ندارد.

در ادامه مسابقات نماینده کشورمان به مصاف "الماس موکامیروف" از قزاقستان رفت. راند اول این دیدار با نتیجه 8 بر صفر به سود عاشورزاده به پایان رسید. راند دوم مسابقات هم با نتیجه 10 بر 2 به سود هوگوپوش کشورمان تمام شد. در راند سوم این مبارزه عاشورزاده با نتیجه 15 بر3 و به دور سوم راه یافت.

عمر خلیل مراکشی حریف بعدی فرزان عاشورزاده است. فرزان عاشورزاده پس از یک‌ دور استراحت، در گام نخست به مصاف «المصطفی سید» رفت و با نتیجه 25 بر 5 پیروز این میدان شد.

تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب 8 هوگوپوش و تیم ملی بانوان نیز با ترکیب 6 ملی پوش راهی مسابقات جهانی کره جنوبی شده‌اند که در سه روز نخست این مسابقات 5 نفر از ملی پوشان در مجموع مردان و بانوان به دیدار حریفان خود رفته اند، آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته‌اند. ناهید کیانی، ملکیا میرحسینی و ابوالفضل یعقوبی هم از دور رقابت‌ها حذف شده‌اند.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) به مصاف رقابیشان می‌روند.

تیم‌ملی کشورمان در بخش زنان با هدایت مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری