اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۲۴۰
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت:‌ دوست داشتیم همه بازیکنان سال قبل کنارمان باشند اما هر کسی حق انتخاب دارد و باید به تصمیمات یکدیگر احترام بگذاریم.
۱۱:۳۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد ایرانپوریان در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت تراکتورسازی، گفت: چند جلسه‌ای است که به تمرینات اضافه شدم و از لحاظ بدنی حدود 4-5 روز از بازیکنان عقب هستم. در حال حاضر با مربی بدنساز و دکتر تیم کار می‌کنم تا هر چه زودتر به شرایط آمادگی برسم.

وی در مورد حضور بازیکنان جوانان و امید در تمرینات تراکتورسازی خاطرنشان کرد: این جوانان جای رشد و پیشرفت دارند. خود ما هم یک روز جوان بودیم و با اعتمادی که شد توانستیم توانایی‌مان را نشان دهیم. این بازیکنان اگر به خود باوری برسند و خوب تمرین کنند و زندگی سالمی داشته باشند قطعا به اهدافی که دارند دست پیدا می‌کنند. باید ارزش پیراهنی که امروز به تن کرده‌اند را بدانند.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه برخی بازیکنان راضی به تمدید قرارداد با تراکتورسازی نشدند، عنوان کرد: ما دوست داشتیم تمام بازیکنان مثل سال قبل کنار تیم باشند چرا که کنار هم خیلی تلاش کردیم اما هرکسی حق انتخاب دارد. باید به انتخاب یکدیگر احترام بگذاریم. با داشته‌هایمان کار را با قدرت پیش می‌بریم و نباید به نداشته‌هایمان فکر کنیم.

ایرانپوریان در مورد اینکه وضعیت را در لیگ هفدهم چطور ارزیابی می‌کند، گفت:‌ هواداران باید صبور باشند. امسال تیم جوانی داریم و در پیروزی و ناکامی باید تیم را حمایت کنند و اجازه ندهند دو دستگی به وجود بیاید. مهمترین رکن باشگاه هواداران هستند. آنها همیشه محرک تیم برای حرکت به سمت پیشرفت و موفقیت بودند و امسال بیش از هر سال دیگری می‌توانند به تیم کمک کنند.

وی در مورد حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتورسازی اظهار داشت: گل‌محمدی مربی ثابت شده‌ای است که نیاز به تعریف و تمجید ندارد. او عملکرد خوبی در سال‌های اخیر داشته و هر جا رفته تیمش فوتبال زیبا و قابل قبولی را ارائه کرده است. امسال باید همه کمک کنیم تا وضعیت خوبی داشته باشیم و بتوانیم نتیجه مدنظرمان را کسب کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری