اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۲۲۴
رئیس هیأت فوتبال استان قم گفت:‌ سرپرست کمیته فوتسال با باشگاه‌ها تعامل ندارد و فکر می کند کمیته فوتسال پادگان نظامی هست و ما هم سربازان پادگان هستیم.
۰۴:۲۱ - ۰۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| کریم بهرامی در گفت‌وگویی، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال یاسین پیشرو قم گفت: بعد از انصراف مدیران یاسین پیشرو قم(هیات فوتبال قم) از تیمداری و نبود اسپانسر لازم در استان قم، طبق نظر مسئولین استان این تیم مستقیماً زیر نظر هیأت فوتبال درآمد.

وی ادامه داد:‌ این تیم در حال حاضر فاقد اسپانسر است و حتی ما هنوز نتوانستیم بازیکن جدید و یا حتی سرمربی جدید انتخاب کنیم و فعلاً دو نفر از بازیکنان را به عنوان مربی بازیکن انتخاب کردیم و با توجه به مشکلات مالی امسال چاره‌ای نداریم که از بازیکنان جوان و کم تجربه بومی در لیگ برتر استفاده کنیم.

رئیس هیأت فوتبال استان قم در رابطه با بازی روز چهارشنبه 7 تیرماه در مقابل گیتی پسند اصفهان گفت: ما طی نامه رسمی به کمیته فوتسال اعلام نمودیم که در این تاریخ نمی‌توانیم بازی را برگزار کنیم به دلیل اینکه مسابقات بین‌المللی کشتی نوجوانان جام یادگار امام ره در این شهر و سالن شهید حیدریان برگزار می‌شود.

بهرامی افزود: با توجه به اینکه این سالن تنها سالن استاندارد در شهر قم است و مشتاقان زیادی برای این دیدار مراجعه می کنند ما در حال حاضر سالن دیگری برای برگزاری این مسابقه در اختیار نداریم و از طرفی سالن‌های دیگر ما فاقد امکانات و  استانداردهای لازم است و همچنین فاصله سالنها تا مرکز شهر خیلی زیاد است و در نزدیکی اتوبان قرار دارند و شورای تامین استان قم با توجه به حملات و تهدیدات داعش  زیر بار برگزاری این مسابقه در محل دیگری نمی‌رود.

وی گفت:‌ در هر حال حاضر سلیمانی سرپرست دبیری کمیته فوتسال با ما تعامل ندارد و میگوید این مسابقه حتما باید در همان تاریخ برگزار شود و از طرفی فکر می‌کند کمیته فوتسال پادگان نظامی است و ما هم سربازان پادگان هستیم و دستور می دهد  اما ایشان کاملاً در اشتباه هستند،طبق قانون هیأت فوتبال استان‌ها نماینده فدراسیون فوتبال در آن استانها هستند.

 بهرامی گفت:ما که برای برگزاری مسابقه مشکلی نداریم و تابع قانون هستیم، اما شورای تأمین استان اجازه برگزاری مسابقه را به جز سالن شهید حیدریان در سالن دیگری را نمی دهد. اگر خود سلیمانی و کمیته فوتسال می‌توانند امنیت مسابقات را تأمین و موافقت شورای تأمین را بگیرند ما بازی را برگزار می‌کنیم.

رئیس هئیت فوتبال استان قم همچنین در رابطه با واریز مبلغ ورودی تیم یاسین پیشرو برای شرکت در مسابقات لیگ برتر گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده برای این تیم ما هنوز نتوانستیم مبلغ 35 میلیون حق ورودی را به لیگ برتر پرداخت کنیم و طبق اسناد و مدارکی که در اختیار داریم ما در حال حاضر از کمیته فوتسال طلبکاریم و خواستار طلب خود به جای این مبلغ یا  حداقل مقداری از طلب مان هستیم. اگر بخشی از طلب‌مان را بدهد، ما هم بقیه مبلغ را پرداخت می‌کنیم، اما تا کنون با این موضوع هم موافقت نشده است.

 وی تاکید کرد: اگر علی کفاشیان به عنوان سرپرست ریاست کمیته فوتسال خودش در جلسه حضور داشت قطعا این موضوع را قبول می‌کرد و یا حداقل فرصتی به ما می داد تا این مشکل برطرف شود. کفاشیان همیشه خودش با باشگاه‌ها تعامل داشته و در اینجا جا لازم می بینم که از وی تشکر کنم بابت همکاری و تعاملی که همیشه با هئیت فوتبال استان قم داشتند.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین