اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۱۹۵
سرمربی جدید کریستال پالاس می‌گوید در صورتی که ایده‌ها و برنامه‌هایش محقق شود این تیم فراتر از چیزی خواهد بود که در حال حاضر هست.
۱۸:۱۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| فرانک دی‌بوئرو سرمربی جدید کریستال پالاس در نخستین مصاحبه خود اظهار داشت: ما تیمی خوب با بازیکنانی بسیار خوب و مشهوری داریم که می‌توان به بنتک و زاها اشاره کرد.

وی افزود: در مرحله اول می‌خواهم همه را بشناسم؛ این موضوع برای من بسیار مهم است. البته من عقاید خودم را دارم و فیلم‌های زیادی را از این تیم دیده‌ام بنابراین ممکن است بازیکنان را بشناسم، اما در گام اول می‌خواهم همه را ببینم و بعد تصمیم بگیرم.

سرمربی جدید کریستال پالاس خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنم تیمی را تشکیل دهم که فوتبال قدرتمندی را به نمایش بگذارد. اگر شما فوتبال پرانرژی را به نمایش بگذارید این هم برای بازیکنان و هم برای تماشاگران خوب خواهد بود؛ چرا که تماشاگران تیمی را می‌خواهند که پرانرژی بازی کرده و در زمین تلاش کند.

دی‌بوئر با تاکید بر ارائه فوتبالی هجومی، گفت: ما می‌خواهیم فوتبالی تهاجمی را به نمایش بگذاریم نه فوتبالی خام و بی‌تجربه.

سرمربی کریستال پالاس یادآور شد: سیاست ما برنامه بلندمدت و ایده‌هایی است که می‌خواهیم با آن کارها را پیش ببریم. البته راه ناهموار است و همه می‌دانند که این آسان نیست. فکر می‌کنم اگر ما ایده‌های خوب و مردم خوب در اطرافمان داشته باشیم می‌توانیم تیمی فراتر از چیزی که هست بسازیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری