اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۱۸۰
سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: اگر شهردار تبریز و رئیس هیات فوتبال استان نبودند تیم ما منحل می‌شد.
۱۵:۴۹ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| رسول خطیبی در گفت و گویی در مورد حضور مجددش در تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: ابتدا باید از شهردار تبریز و ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان تشکر کنم. اگر این دو عزیز نبودند تیم ماشین‌سازی این فصل وجود خارجی نداشت و منحل می‌شد و در مسابقات لیگ دسته اول شرکت نمی‌کرد. حضور من مهم نیست مهم این است که این تیم ریشه‌دار و قدیمی همچنان در فوتبال ایران حضور دارد.

وی افزود: خودم دوست نداشتم دیگر در لیگ دسته یک مربیگری کنم اما چون بحث تیم شهرم بود این پیشنهاد را پذیرفتم و نتوانستم پاسخ منفی به ماشین‌سازی بدهم. کار سختی پیش رو داریم زیرا تمرینات تیم‌های دیگر شروع شده و ماشین سازی هنوز استارت نزده است. البته من فهرست بازیکنان موردنظرم را به باشگاه ارایه کردم.

سرمربی ماشین‌سازی با اشاره به علی خاکزاد مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی عنوان کرد: خاکزاد را فصل گذشته من برای سرپرستی تیم ماشین‌سازی آوردم و اکنون او مدیرعامل باشگاه شده و می‌تواند توانایی‌هایش را باردیگر اثبات کند و نشان می‌دهد که انتخابم در فصل گذشته هم درست بوده است.

خطیبی در مورد اینکه قول صعود به لیگ برتر را به مسئولان باشگاه داده یا نه اظهار داشت: در مربیگری فوتبال قول دادن معنایی ندارد اما من همواره در تیم‌هایی که مربیگری کرده‌ام جز مدعیان بوده‌اند. سه سال در لیگ دسته اول مربیگری کرده‌ام که دوبار تیم‌های ماشین سازی و گسترش را به لیگ برتر آوردم و یکبار هم تا دقیقه 90 مدعی صعود بوده‌ایم.

وی در مورد زمان آغاز تمرینات و انتخاب دستیارانش گفت: چهارشنبه در باشگاه ماشین‌سازی جلسه‌ای برگزار می شود و بعد از آن زمان آغاز تمرینات مشخص می‌شود. من برنامه‌هایم را به باشگاه ارایه داده‌ام. دستیارانم هم در اوایل هفته آینده انتخاب خواهند شد اما حسین خطیبی به دلیل اینکه یکی دو پیشنهاد دارد بعید است که فصل آینده در تیم ما حضور داشته باشد و یک کادر فنی جدیدی در تیم ماشین‌سازی حضور خواهند داشت.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد حضور دو تیم شهرداری و ماشین‌سازی در لیگ یک گفت: تیم شهرداری تبریز هم از دوستان ما هستند و تمرینات آنها نیز زودتر شروع شده و برای آنها نیز آرزوی موفقیت می‌کنم و در مورد مسایل دیگر باید بگویم آنها در حیطه اختیارات فنی من نیست.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری