اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۱۶۷
بازیکنان تیم ملی فوتبال روسیه از سوی فیفا به دلیل دوپینگ مورد اتهام قرار گرفت.
۱۳:۵۲ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| روسیه بازهم مرکز توجهات آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ و فیفا قرار گرفت. 23 بازیکن این کشور در جام جهانی 2014 به دلیل تست دوپینگ قرار است مورد بررسی قرار بگیرند.

روسیه میزبان جام کنفدراسیون‌ها را برعهده دارد و قرار است یک سال دیگر میزبان جام جهانی باشد، اما این اتهامات به احتمال زیاد خوب برگزار شدن مسابقات را با خطر جدی روبه‌رو می‌کند.

23 بازیکنی که در مرحله مقدماتی جام جهانی برزیل حذف شدند در بین 34 بازیکنی هستند که از سوی فدراسیون‌ جهانی فوتبال (فیفا) مورد بازجویی قرار خواهند گرفت.

5 بازیکن از 23 بازیکنی که در جام جهانی 2014 حضور داشتند، در جام کنفدراسیون‌ها نیز بازی کردند. روسیه در مرحله گروهی این رقابت‌ها حذف شد.

سخنگوی فیفا در این باره به Mail On Sunday گفت: فیفا هنوز این اتهامات را بررسی می‌کند.

دیک پاوند رئیس سابق آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (Wada) در این باره اظهار داشت: فیفا قبل از برگزاری جام جهانی مسئولیت بزرگی برای رسیدن به نتیجه منطقی دارد. آنها می گویند که چه اقداماتی را انجام می دهند، چه چیزی را پیدا می کنند و هر گونه اقدام لازم برای حفاظت از یکپارچگی ورزش را انجام می دهند.

ویتالی موتکو معاون نخست وزیری روسیه در این باره عنوان کرد: هیچی مشکلی در فوتبال ما وجود نداشته و نخواهد داشت. تیم ما به طور دائم در هر مسابقه تست داده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین