اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۱۵۸
لیزارازو، ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه معتقد است که رونالدو با ادعای جدایی‌اش از رئال مادرید دست به یک بُلف بزرگ زده است.
۱۲:۵۹ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| هفته گذشته کریستیانو رونالدو در پایان مسابقات لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ناگهان یک اظهارنظر جنجالی کرد و مدعی شد که به زودی رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

این جمله رونالدو خیلی سریع تیتر اول تمام رسانه‌های ورزشی جهان شد و برخی از تیم‌های بزرگ از جمله منچستر یونایتد و پاری‌سن‌ژرمن به سراغ این بازیکن آمدند.

لیزارازو یکی از ستاره‌های تیم ملی فرانسه در جام جهانی 1998 و باشگاه‌ بایرن‌مونیخ برخلاف اظهارنظر رونالدو، معتقد است که رونالدو جایی نمی‌رود چون هیچ جا بهتر از رئال‌مادرید برای این ستاره پرتغالی نیست.

لیزارازو در این زمینه تأکید کرد: به نظرم آن اظهارنظر رونالدو یک بُلف بزرگ است چون معتقدم این بازیکن در رئال مادرید هیچ مشکل مالی ندارد و اگر مسأله مالی وجود داشته باشد آن را به راحتی حل و فصل می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این هیچ جا بهتر از رئال مادرید برای رونالدو نیست و اینکه او گفته مادرید را ترک می‌کند، دوباره می‌گویم که وی دست یه یک بُلف بزرگ زده است.

لیزارازو تأکید کرد: رونالدو بازیکن بزرگی است و در یک باشگاه خیلی بزرگ بازی می‌کند. او بُلف زده و رئال مادرید را هرگز ترک نخواهد کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری