اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۱۴۹
پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: در بازی برابر آرژانتین با آنالیز خوب کادر فنی، تلاش بازیکنان و دعای خیر مردم توانستیم پیروز شویم.
۱۲:۰۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جوانان جهان برابر آرژانتین قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 21 ، 25 بر 20 ، 23 بر 25 و 18 بر 25 و 15 بر 12 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

علی رمضانی، پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران درمورد این پیروزی اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و البته پیش از مسابقه هم می دانستیم که شرایط چقدر دشوار است. آرژانتینی ها نایب قهرمان نوجوانان جهان و چغر بودند.

وی ادامه داد: این بازی اهمیت زیادی برای ما داشت، چون تیم برنده می توانست به عنوان سرگروه صعود کند. خوشبختانه با آنالیز خوب کادر فنی و تلاش بازیکنان و دعای خیر مردم توانستیم پیروز شویم.

پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران درمورد دور دوم مسابقات خاطرنشان کرد: کارمان در دور دوم بسیار سخت است. با تیم های چین، لهستان و کوبا بازی خواهیم کرد. تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم تا مزد زحمات و تلاش های شبانه روزی مان را بگیریم.

تیم ایران در مرحله دوم باید در گروه E با تیم های لهستان، چین و کوبا رقابت کند. در دیگر گروه این مرحله هم تیم های روسیه، کانادا، برزیل و آرژانتین حضور دارند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری