اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۱۳۵
سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: بازی سختی مقابل مسی سونگون داریم و قطعا برای پیروزی به میدان می‌رویم.
۰۰:۴۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| وحید شمسایی در گفت‌وگویی، در مورد بازی این هفته تیم فوتسال تأسیسات دریایی روبه‌روی تیم فوتسال مس سونگون گفت:‌ ما با شروع لیگ یک بازی جنگنده‌ای این هفته در پیش داریم و این بازی برای ما خیلی حائز اهمیت است به دلیل اینکه تیم مس سونگون خود مدعی قهرمانی است و از بازیکنان خوبی برخوردار است.

وی افزود: ما برای یک بازی با هدف و با برنامه و برای پیروزی به میدان می‌رویم گرچه هنوز 25 هفته به پایان لیگ باقی مانده است و این تازه اول کار تأسیسات است.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: تیم مس سونگون یک تیم پرمهره، قدرتمند و بازیکنان خلاق است. ما می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم و برای پیروزی به میدان می‌رویم و امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب و حساب شده نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی همچنین در مورد زمان برگزاری لیگ برتر گفت:‌ما معتقدیم یک تیم باشگاهی هستیم و باید حرفه‌ای عمل کنیم. درست است لیگ ما زود استارت خورده و فشرده است و همه این مسائل به خاطر تیم ملی است. همانطور که می‌دانید تیم ملی از اوایل بهمن‌ماه باید راهی مسابقات آسیایی شود. ما باید با تیم ملی همسو و هم‌نظر باشیم تا ان‌شاءالله تیم ملی به اهداف خود برسد. در کل باشگاه‌ها باید حرفه‌ای به این موضوعات نگاه کنند ما همگی تابع فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال هستیم. تا ان‌شاءالله بتوانیم با یک برنامه‌ریزی خوب و لیگی با نشاط هنوز به قدرت‌نمایی خود در آسیا ادامه دهیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین